کد خبر : 173407
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
-

پیشنهاد ایجاد مراکز رشد در حوزه علوم انسانی

پیشنهاد ایجاد مراکز رشد در حوزه علوم انسانی

به گزارش قائم آنلاین، عطاالله ربانی، رئیس پارک علم و فناوری استان البرز در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی به معرفی فعالیت‌های پارک علم و فناوری پرداخت و گفت: دانشگاه و مراکز پژوهشی می‌توانند با کمک هم به حل مشکلات مختلف کشور به خصوص در زمان تحریم کمک کنند و این همکاری‌ها زمینه هم

به گزارش قائم آنلاین، عطاالله ربانی، رئیس پارک علم و فناوری استان البرز در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی به معرفی فعالیت‌های پارک علم و فناوری پرداخت و گفت: دانشگاه و مراکز پژوهشی می‌توانند با کمک هم به حل مشکلات مختلف کشور به خصوص در زمان تحریم کمک کنند و این همکاری‌ها زمینه هم افزایی و تقویت توان مشترک بین دانشگاه و مراکز پژوهشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دانشجویان به دنبال پژوهش هدفمند و وزارتخانه‌ها در دولت در فکر ایجاد فضای پژوهشی با حضور کارورزان و کارآمدان حوزه علم و تخصص هستند، فرصت‌های مطالعاتی را بسیار برای کشور مغتنم دانست و از هم‌افزایی مجموعه‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری در استان البرز یاد کرد.

ربانی همچنین پیشنهاد همکاری متقابل بین دانشگاه جامع خوارزمی و پارک علم و فناوری البرز را همچون سنوات گذشته بسیار مفید، ارزشمند و دارای قابلیت رشد و ارتقا دانست.

در ادامه عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی این جلسه را بسیار مبارک و مفید دانست و از سابقه ارتباط دانشگاه خوارزمی و پارک علم و فناوری در اجرای خوب برنامه‌های پژوهش محور در استان یاد کرد و با بیان اینکه دانشگاه خانه پژوهشگران و فناوران است، این نهاد را ماموریت گرا و با هدف توسعه در حوزه‌های یاد شده ذکر کرد.

رئیس دانشگاه خوارزمی پیشنهاد کرد: در حوزه علوم انسانی هم مراکز رشد فعال شوند و همانطور که در صنعت به دنبال حضور اساتید دانشگاهی هستیم، باید نقش صنعتگران در دانشگاه را نیز تبیین کنیم.

در این جلسه حاضرین ضمن ارائه نظرات خود درباره همکاری‌های متقابل و شیوه تعامل بین دانشگاه خوارزمی و پارک علم وفناوری البرز با مجموعه پژوهشکده‌ها و مراکز علمی و پژوهشی پارک و جهاد دانشگاهی آشنا شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 2 =