کد خبر : 173107
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

‌رتبه دوم ورامین در حوزه دامداری‌های صنعتی و سنتی‌ در تهران

‌رتبه دوم ورامین در حوزه دامداری‌های صنعتی و سنتی‌ در تهران

به گزارش قائم آنلاین، حسین کاغذلو در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ‌بیان کرد: شهرستان ورامین یک شهرستان استراتژیک است و ۸۰ درصد تولیدات آن کشاورزی است و ۲۰ درصد تولیدات در این شهرستان به صنعت مربوط می‌شود. وی گفت: عمده تولیدات کشاورزی در شهرستان تولید گوشت قرمز، صیفی جات، کلزا و گندم و صنایع

به گزارش قائم آنلاین، حسین کاغذلو در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ‌بیان کرد: شهرستان ورامین یک شهرستان استراتژیک است و ۸۰ درصد تولیدات آن کشاورزی است و ۲۰ درصد تولیدات در این شهرستان به صنعت مربوط می‌شود.

وی گفت: عمده تولیدات کشاورزی در شهرستان تولید گوشت قرمز، صیفی جات، کلزا و گندم و صنایع دستی است.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: در حوزه دامداری‌های صنعتی و سنتی ورامین رتبه دوم در استان را به خود اختصاص داده و این آمار نشان می‌دهد که ورامین دشت حاصلخیز استان تهران است.

وی تصریح کرد: در شهرستان ورامین در حوزه صنعت دو شهرک صنعتی دولتی و یک شهرک صنعتی غیر دولتی و یک ناحیه صنعتی وجود دارد که جمعا ۳۶۰ واحد صنعتی و ۵۲۰ واحد صنفی فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد: تنها راه برون رفت از شهرستان ورامین از بن‌بست احداث جاده است و در حوزه جاده‌سازی و احداث کمر‌بندی‌های شمالی و جنوبی نیازمند اعتبارات استانی هستیم.

فرماندار شهرستان ورامین احداث قطار شهری، احداث بیمارستان، تعریض و بهسازی محورهای آبیاری و تعریض محور چرمشهر را از مهم ترین نیازهای این شهرستان دانست.

به گفته کاغذلو، شهرستان ورامین با تولید ۱۲۳ هزار تن شیر رتبه دوم، با ۲۱ هزار و ۸۴۴ تن تخم مرغ رتبه سوم، ۲۲۵ هزار تن ذرت علوفه‌ای رتبه سوم، ۱۱۵ هزار و ۲۰۰ تن سبزی و صیفی‌جات رتبه سوم و ۱۵۰ تن ماهی در سال رتبه سوم استان تهران را در اختیار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 10 =