کد خبر : 173222
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
-

چگونه سفری ارزان به خارج از کشور داشته باشیم؟

چگونه سفری ارزان به خارج از کشور داشته باشیم؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آرشین پرواز، برخی افراد دائماً در سفر هستند و برخی دیگر خیلی کم سفر می‌کنند؛ آنچه در مسافرت رفتن مهم است دانستن اطلاعات و رمز و رازهایی است که سفر شما را لذت‌بخش می‌کند. یکی از مواردی که همواره دغدغه اصلی مسافران است مدیریت هزینه‌ها و در واقع کاهش

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آرشین پرواز، برخی افراد دائماً در سفر هستند و برخی دیگر خیلی کم سفر می‌کنند؛ آنچه در مسافرت رفتن مهم است دانستن اطلاعات و رمز و رازهایی است که سفر شما را لذت‌بخش می‌کند.

یکی از مواردی که همواره دغدغه اصلی مسافران است مدیریت هزینه‌ها و در واقع کاهش هزینه‌های سفر است. همان‌طور که می‌دانید این روزها بلیت پروازهای خارجی با قیمت‌هایی بالا ارائه می‌شود و مسافران ترجیح می‌دهند که به کشورهای همسایه و یا حتی به‌صورت زمینی سفر کنند. ازاین‌رو تورهای خارجی یکی از انتخاب‌های گردشگران برای مسافرت است.

همان‌طور که می‌دانید مسافرت با تور مزایای زیادی دارد و اصلی‌ترین مزیت سفر با تور کاهش هزینه‌ها نسبت به سفر شخصی است. هزینه‌های سفر خارجی شامل هزینه‌های بلیت پرواز، اقامت و اخذ ویزا می‌شود.

شما برای کاهش هزینه‌های سفرتان می‌توانید مقاصدی را برای سفرتان انتخاب کنید که نیازی به اخذ روادید نداشته باشد. کشورهایی مثل ترکیه، گرجستان، ارمنستان و … علاوه بر اینکه نیازی به اخذ ویزا ندارند در همسایگی کشورمان هستند و شما می‌توانید به‌صورت زمینی هم اقدام به سفر کنید.

در این میان تور ترکیه یکی از پرطرفدارترین تورها در میان ایرانیان است که هرساله میلیون‌ها گردشگر، ترکیه را به‌عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند؛ و با توجه به هزینه‌های بالای سفر به کشورهای اروپایی سفر به کشور ترکیه ارزان‌تر از دیگر تورهای خارجی می‌باشد.

چرا به ترکیه سفر کنیم؟ سفر به ترکیه ازاین‌رو پرطرفدار است که این کشور موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای دارد و تنگه‌های بسفر و دارداتل و دریای مرمره جزو مناطق توریستی موردتوجه آن است و شهرهای استانبول، آنتالیا، بدروم و کوش آداسی مهم‌ترین مقاصد گردشگری آن به شمار می‌آید.

سفر به استانبول نسبت به سایر مقاصد از محبوبیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که هم ارزان‌تر است و هم استانبول پر از جاذبه است و هم اینکه خیلی‌ها به استانبول برای خرید می‌روند. خرید از استانبول یکی از مهم‌ترین دلایل گردشگران برای سفر به این شهر پرجاذبه است. خریدی به‌صرفه و با کیفیت را می‌توانید در استانبول تجربه کنید. همچنین استانبول خانه‌ی برندهای معروفی است که می‌توانید بهترین برندهای جهانی را در آن ببینید.

در حال حاضر ارزان‌ترین مقصد خارجی ترکیه است که برای رزرو تور ارزان می‌توانید به سایت آژانس مسافرتی آرشین پرواز مراجعه کنید و با توجه به خدمات و امکاناتی که انتظار دارید اقدام به رزرو تور کنید. تور استانبول آرشین پرواز را می‌توانید با بهترین کیفیت و خدمات باقیمتی مناسب رزرو کنید. آژانس‌های زیادی تور ارزان را ارائه می‌دهند اما آنچه مهم است این است که پایین آمدن قیمت تاثیری بر کیفیت سفرتان نداشته باشد.

برای سفر ارزان به استانبول می‌توانید به‌صورت زمینی یا هوایی اقدام کنید. درست است که در سفر زمینی شما هزینه‌های رفت‌وبرگشتتان به میزان قابل‌توجهی کم می‌شود ولی حدوداً سه روز شما در راه خواهید بود که انرژی شما را خواهد گرفت. همچنین در سفر زمینی ارز مسافرتی به شما تعلق نمی‌گیرد. پس توصیه می‌کنیم که سفر هوایی را جایگزین کنید و برای کاهش هزینه‌هایتان از تورهای لحظه آخری بهره ببرید.

احتمالاً شما هم کلمه‌ی لحظه آخری را شنیده‌اید، سفر لحظه آخری اصطلاحی است که چند سالی است در بین گردشگران جا افتاده است. این تورها را آژانس‌های چارتر کننده زمانی که به تاریخ پرواز نزدیک می‌شود برای پر کردن صندلی‌های خالی پرواز با قیمتی پایین ارائه می‌دهند. همچنین در کنار پرواز هتلی ارزان‌قیمت هم ارائه می‌شود که این تورها با قیمتی وسوسه کننده در برخی موارد تا ۷۰ درصد کم‌تر از تورهای عادی عرضه می‌شود. فرصتی که شما هم می‌توانید هم به مسافرت بروید و هم اینکه کمتر هزینه کنید. البته که در این نوع سفر شما باید چمدان‌هایتان آماده باشد و سریع خودتان را به فرودگاه برسانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − یک =