کد خبر : 173250
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
-

نجات فرد سقوط کرده به عمق ۲۵ متری قنات

نجات فرد سقوط کرده به عمق ۲۵ متری قنات

به گزارش قائم آنلاین، روح‌الله فدائی در گفتگویی ، اظهار کرد: تماس مردمی در ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) مبنی بر سقوط فردی به درون قنات به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشان گزارش شد. وی افزود: شخصی که اقدام به ورود به قنات در جاده نوش‌آباد کرده بود به درون چاه سقوط کرده و مصدوم شده

به گزارش قائم آنلاین، روح‌الله فدائی در گفتگویی ، اظهار کرد: تماس مردمی در ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) مبنی بر سقوط فردی به درون قنات به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشان گزارش شد.

وی افزود: شخصی که اقدام به ورود به قنات در جاده نوش‌آباد کرده بود به درون چاه سقوط کرده و مصدوم شده بود که تیم‌های امداد و نجات این سازمان به محل اعزام شدند.

فدائی گفت: این حادثه در کیلومتر دو جاده کاشان به نوش‌آباد اتفاق افتاده بود که تیم‌های عملیاتی ایستگاه شماره ۲ و۴ این سازمان به محل اعزام شده و با همکاری تیم‌های آتش نشانی نوش‌آباد و آران وبیدگل، اقدام به خروج فرد کردند که ۲۴ ساعت در چاه محبوس شده بود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: فرد مصدوم که دارای خراشیدگی و کوفتگی سطحی بود بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافت که وضعیت عمومی فرد حادثه دیده رضایت بخش اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + شش =