کد خبر : 173261
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
-

زندگی در کار شما جریان دارد

زندگی در کار شما جریان دارد

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ساجیران، امسال من هم به همراه دوست معمارم به این نمایشگاه رفتم و در بین غرفه‌های گوناگونی که دیدیم، وقت زیادی را در غرفه مبلمان و پارتیشن اداری ساجیران گذراندیم. ترکیب هماهنگ فضای اداری به نمایش در آمده که پارتیشن اداری مدرن به‌خوبی فضاها را تفکیک کرده، میز مدیریت،

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ساجیران، امسال من هم به همراه دوست معمارم به این نمایشگاه رفتم و در بین غرفه‌های گوناگونی که دیدیم، وقت زیادی را در غرفه مبلمان و پارتیشن اداری ساجیران گذراندیم.

ترکیب هماهنگ فضای اداری به نمایش در آمده که پارتیشن اداری مدرن به‌خوبی فضاها را تفکیک کرده، میز مدیریت، میز مذاکره، مبلمان فضای انتظار، صندلی اداری به سبکی جدید و ایستگاه کاری، با رنگ‌بندی‌هایی که هر یک روح تازه‌ای به محیط کار بخشیده بود، حس آرامشی را به من منتقل کرد که با اشتیاق، به صحبت‌های دوستم با مسئولان غرفه گوش کنم.

شرکت مبلمان اداری ساجیران با قدمتی ۲۵ ساله، پیشتاز در ارائه تجهیزات اداری متنوع، همراه با نوآوری و خلاقیت است. در بخش اول پارتیشن اداری که مطابق با آخرین استاندارهای اروپایی طراحی و تولید می‌شوند، این فرصت را به طراحان و معماران می‌دهد که با قدرت عمل زیاد، در یک پروژه اداری، فروشگاهی و حتی مسکونی، بارنگ و متریال به روز، تفکیک فضاها را انجام دهند و زیبایی چشم‌نوازی را به مخاطبان خود عرضه کنند.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس و پارتیشن شیشه‌ای دوجداره فریم لس که هر دو با پروفیل آلومینیومی مینیمال طراحی‌شده‌اند، موردپسند بسیاری از آرشیتکت‌های بازدیدکننده قرار گرفتند. همچنین پارتیشن آلومینیومی با ساختار فولادی، فرصت اجرای یک دیوار سبک شکیل با امکان کابل‌کشی و دسترسی آتی به فضای داخلی دیواره را فراهم می‌سازد.

در بخش دیگر، تجهیز دفتر کار، ساختمان اداری، فضای کار، شرکت استارت‌آپ با مبلمان اداری مدرن وظیفه‌ای است که ساجیران در آن تبحر ویژه‌ای دارد. طیف گسترده محصولات اداری و انواع میز اداری شامل میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارمندی، میز منشی، میز کار گروهی یا ورک استیشن‌ها همراه با کتابخانه و فایلینگ اداری سلیقه هر مخاطبی را پوشش می‌دهد و برای فضای ورودی شرکت‌ها، میز پذیرش و کانتر به همراه مبل انتظار خاصی طراحی‌ شده است.

مبلمان اداری با بهترین طراحی و مواد تولیدشده، با عمری طولانی، کیفیتی بالا و گارانتی مناسب، آرامش خاطر خوبی به کارفرمایان، مدیران اداری و مدیران تدارکات شرکت‌ها می‌دهد و تیم کارآمد خدمات پس از فروش ساجیران دغدغه و نگرانی‌های جابجایی‌های آتی را از بین می‌برند.

دفتر کار شما فضای زندگی شماست، کارمندان بیش از یک‌سوم از عمر خود را در محیط کار خود می‌گذرانند، لذا فلسفه ساجیران بر این است که با طراحی ساده و هارمونیک دکوراسیون داخلی محل کار، آرامش خاطر و نشاط را به کارکنان یک شرکت هدیه داده، رضایت و اعتماد به‌ نفس در آن‌ها تقویت کرده و الهام‌بخش خلاقیت و احساسی بهتر باشد. این است که می‌گوید؛ زندگی در کار شما جریان دارد.

نمایشگاه صنعت ساختمان امسال از ۶ تا ۹ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ امروز برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − یک =