کد خبر : 173234
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
-

خرید خطوط پیشرفته تولید رادیاتور پنلی توسط بوتان

خرید خطوط پیشرفته تولید رادیاتور پنلی توسط بوتان

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی گروه صنعتی بوتان، این اقدام با هدف تنوع‌بخشی به سبد محصولات و رفاه بیشتر مشتریان بوتان صورت گرفت. گروه صنعتی بوتان با اتکا بر ۶۶ سال سابقه درخشان در عرصه صنعت و تولید محصولات با کیفیت و متنوع خانگی و تاسیساتی، نزد مشتریان به عنوان یک شرکت

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی گروه صنعتی بوتان، این اقدام با هدف تنوع‌بخشی به سبد محصولات و رفاه بیشتر مشتریان بوتان صورت گرفت.

گروه صنعتی بوتان با اتکا بر ۶۶ سال سابقه درخشان در عرصه صنعت و تولید محصولات با کیفیت و متنوع خانگی و تاسیساتی، نزد مشتریان به عنوان یک شرکت پیشرو و مطمئن شناخته شده و با تولید و عرضه انواع پکیج شوفاژ دیواری، آبگرمکن دیواری فوری، رادیاتورآلومینیومی و حوله خشک‌کن، آسایش و رفاه را نه تنها برای خانواده‌های ایرانی بلکه در کشورهای اروپائی نیز به ارمغان آورده است.

شرکت آذریانار نیزفعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و در حال حاضر با سبد متنوعی از برندها، رهبر بازار رادیاتورهای پنلی می‌باشد؛ محصولات این شرکت همواره به کیفیت عالی مشهور بوده‌اند.

بوتان امیدوار است همانند گذشته با تنوع سبد محصولات و عرضه برندهای با کیفیت به بازار بتواند فصل جدیدی از رفاه و آسایش خاطر را برای مصرف‌کنندگان رقم بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =