کد خبر : 173252
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
-

تودیع منوچهر زندی از قائم مقامی باشگاه پیشکسوتان

تودیع منوچهر زندی از قائم مقامی باشگاه پیشکسوتان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، صبح امروز چهارشنبه طی مراسمی با حضور دکتر سید مصطفی ابطحی مدیرعامل، سید جواد موسوی رئیس هیات مدیره، جعفر کاشانی رئیس باشگاه پیشکسوتان و کرباسی مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری، از منوچهر زندی قائم مقام پیشین باشگاه پیشکسوتان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، صبح امروز چهارشنبه طی مراسمی با حضور دکتر سید مصطفی ابطحی مدیرعامل، سید جواد موسوی رئیس هیات مدیره، جعفر کاشانی رئیس باشگاه پیشکسوتان و کرباسی مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری، از منوچهر زندی قائم مقام پیشین باشگاه پیشکسوتان تجلیل شد. در این مراسم دکتر ابطحی از تلاش های وی در این سمت تقدیر و تشکر کرد.

متن حکم تودیع مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور برای زندی به شرح زیر است:

جناب آقای منوچهر زندی
با سلام
ضمن تقدیر از زحمات جنابعالی در طول مدت همکاری با صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، اینک که در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، سعادت حضور و همراهی شما از همکاران صندوق سلب می شود، اطمینان دارم که یاد شما همواره در دل هایشان باقی خواهد ماند و درخت تناور دوستی شما هرگز به خزان نخواهد نشست. سلامت و سعادت و بهروزی شما را از دادار هستی آرزومندیم.

سید مصطفی ابطحی
مدیر عامل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − هفت =