کد خبر : 172836
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۴
-

دستگیری ۲ سارق سیم برق با ۸ فقره سرقت در قائم‌شهر

دستگیری ۲ سارق سیم برق با ۸ فقره سرقت در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا فرهودی در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران در مورد سرقت کابل‌های برق در قائم‌شهر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی و زمینی درسطح شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا فرهودی در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران در مورد سرقت کابل‌های برق در قائم‌شهر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی و زمینی درسطح شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ پل تلار موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق در این شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر بیان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان که برابر بررسی‌های به عمل آمده دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده اند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

این مسوول تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند و در بازرسی از محل اختفای آنان ۵۰۰ کیلو سیک و کابل برق سرقتی هوایی و خانگی کشف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =