کد خبر : 172856
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
-

تذکر نماینده شوش در مورد ایجاد سیل‌بندها برای کنترل سیلاب‌های فصل پاییز

تذکر نماینده شوش در مورد ایجاد سیل‌بندها برای کنترل سیلاب‌های فصل پاییز

به گزارش قائم آنلاین، سید راضی نوری در جلسه علنی امروز( سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی رئیس جمهور گفت: ۷ سال است که جلسات متعددی جهت سامان‌دهی تقاطع شوش- دانیال جسلسات زیادی را با میراث فرهنگی ترتیب دادیم. علی‌رغم تصادفات زیاد، فوت ۴۰ نفر، مجروحیت ۴۰۰ نفر و همچینین ضرر زیان وارده به

به گزارش قائم آنلاین، سید راضی نوری در جلسه علنی امروز( سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی رئیس جمهور گفت: ۷ سال است که جلسات متعددی جهت سامان‌دهی تقاطع شوش- دانیال جسلسات زیادی را با میراث فرهنگی ترتیب دادیم. علی‌رغم تصادفات زیاد، فوت ۴۰ نفر، مجروحیت ۴۰۰ نفر و همچینین ضرر زیان وارده به خودروها سازمان میراث فرهنگی مانع از انجام این پروژه می‌شود. این درحالی است که این پروژه از عرصه میراث فرهنگی خارج است و سازمان میراث فرهنگی دلیل متقن برای توقف این پروژه ندارد.

خطاب به وزیر نیرو گفت: فصل پاییز نزدیک است و نیازمند ایجاد سیل‌بند برای کنترل سیلاب‌ها در مناطق آسیب‌پذیر شهرستان شوش هستیم. سیلاب ابتدای امسال، خسارات‌های سنگینی که به زیرساخت‌ها، زمین‌های کشاورزی و ساختمان‌ها وارد کرد. علی رغم تذکرات و جلسات مکرری که با مجموعه سازمان آب و برق استان خوزستان و بنیاد مسکن داشته‌ایم، تا کنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =