کد خبر : 172847
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۶
-

برپایی جشنواره ملی صنایع دستی در قائم‌شهر

برپایی جشنواره ملی صنایع دستی در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، حسین ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون برگزاری جشنواره ملی صنایع دستی در قائم شهر، اظهار کرد: تاکنون هشت نمایشگاه استانی صنایع‌دستی در سطح استان مازندران برگزار شد. وی با اشاره به برپایی جشنواره ملی صنایع دستی از ۱۵ مرداد ماه امسال در مازندران، افزود: این جشنواره از ۱۵

به گزارش قائم آنلاین، حسین ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون برگزاری جشنواره ملی صنایع دستی در قائم شهر، اظهار کرد: تاکنون هشت نمایشگاه استانی صنایع‌دستی در سطح استان مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به برپایی جشنواره ملی صنایع دستی از ۱۵ مرداد ماه امسال در مازندران، افزود: این جشنواره از ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه امسال با برپایی ۱۵۰ غرفه که ۸۰ غرفه به سایر استان‌ها و بقیه به هنرمندان صنایع‌دستی مازندران اختصاص دارد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اضافه کرد: در کنار برگزاری جشنواره‌ها، بحث برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی نیز در دستور کار قرار دارد.

ایزدی  بیان کرد: باتوجه به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم استقبال مردم برای خرید بیشتر شد و تولیدکنندگان توانستند کیفیت را ارتقا دهند و هم استقبال از کالاهای هندی و چینی نیز کمتر شد.

وی ادامه داد: هرچند تحریم تهدید است اما برای هنرمندان صنایع دستی این تحریم‌ها تبدیل به فرصت شد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه هنرمندان صنایع دستی با ذائقه روز تولید می‌کند، اظهار کرد: نمد برای دوره استقبال چندانی نداشته اما با طراحی با استقبال چشمگیری مواجه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 11 =