کد خبر : 172655
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
-

یک تا ده سال حبس برای ارسال کنندگان فیلم و عکس برای مسیح علی‌نژاد

یک تا ده سال حبس برای ارسال کنندگان فیلم و عکس برای مسیح علی‌نژاد

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا ارسال فیلم و عکس به مسیح علی‌نژاد جرم است یا خیر و چه اعمالی فیلم گرفتن از آنها مجرمانه است؟ گفت: تا جایی که من احصا کرده‌ام بر اساس قانون، فیلمبرداری در سه مورد اعم از استحکامات نظامی، حریم خصوصی

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا ارسال فیلم و عکس به مسیح علی‌نژاد جرم است یا خیر و چه اعمالی فیلم گرفتن از آنها مجرمانه است؟ گفت: تا جایی که من احصا کرده‌ام بر اساس قانون، فیلمبرداری در سه مورد اعم از استحکامات نظامی، حریم خصوصی افراد و همکاری با دول متخاصم جرم است.

رئیس دادگاه انقلاب گفت: با توجه به قرار دادی که مسیح علینژاد در بحث خبری با دولت آمریکا دارد، کسانی که از خود و دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و ارسال کنند، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی هستند که یک تا ۱۰ سال مجازات حبس دارد.

وی افزود: صرفا فیلم از کشف حجاب نیست بلکه اگر هر شخصی در هر زمینه‌ای فیلمی به خانم علی‌نژاد ارسال کند که علیه نظام، مردم و جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + شش =