کد خبر : 172755
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
-

پیروزی طباطبایی در دور هفتم مسابقات آزاد شطرنج سوئیس

پیروزی طباطبایی در دور هفتم مسابقات آزاد شطرنج سوئیس

به گزارش قائم آنلاین، محمدامین طباطبایی، استاد بزرگ شطرنج ایران در دور هفتم مقابل استاد بزرگ فرانسوی باریتینگ ۲۵۳۱ به پیروزی رسید. طباطبایی با ریتنیگ ۲۶۰۱ در دور اول این مسابقات مقابل کریستیانو از هند با ریتینگ ۲۲۰۸ قرار گرفت و توانست این رقابت‌ها را با برد شروع کند. این استاد بزرگ شطرنج در دور

به گزارش قائم آنلاین، محمدامین طباطبایی، استاد بزرگ شطرنج ایران در دور هفتم مقابل استاد بزرگ فرانسوی باریتینگ ۲۵۳۱ به پیروزی رسید.

طباطبایی با ریتنیگ ۲۶۰۱ در دور اول این مسابقات مقابل کریستیانو از هند با ریتینگ ۲۲۰۸ قرار گرفت و توانست این رقابت‌ها را با برد شروع کند. این استاد بزرگ شطرنج در دور دوم مقابل گرلف با ریتینگ ۲۴۱۷ از آلمان روبه‌رو شد و توانست دومین پیروزی خود را کسب کند همچنین در بازی پنجم مقابل استنی با ریتینگ ۲۵۲۵ از هند قرار گرفت و این شطرنج باز هندی را شکست داد. این پیروزی در حالی بود که طباطبایی توانسته بود در بازی چهارم به پیروزی برسد. این شطرنج باز در دور ششم مقابل بریک از کرواسی با ریتینگ ۲۵۷۳ متوقف شد.

تنها شکست این استاد بزرگ شطرنج در دور سوم مقابل ماستروسیلیس از یونان با ریتینگ ۲۵۱۸ بود.

مسابقات آزاد بیل در سوئیس در حال برگزاری است که ۱۳۲ شطرنج باز در آن شرکت دارند و محمدامین طباطبایی با ۸ پله صعود اکنون در جایگاه اولی مشترک این رقابت‌ها قرار دارد.
طباطبایی در دور هشتم (پیش از پایانی) روی میز یک به مصاف جفری شیونگ، سوپر استاد بزرگ آمریکایی که بخت نخست قهرمانی رقابت ها نیز هست خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =