کد خبر : 172570
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

هیئت دولت با از سرگیری پروازهای مسافری فرودگاه پیام موافقت کرد

هیئت دولت با از سرگیری پروازهای مسافری فرودگاه پیام موافقت کرد

به گزارش قائم آنلاین، عزیزالله شهبازی با اعلام این خبر که در جلسه هیئت دولت با از سرگیری پروازهای مسافری فرودگاه پیام موافقت شد افزود: متعاقب دعوت از مسئولان ملی به البرز، مطالبات استان به صورت دقیق، نظام مند و تخصصی طرح شده و پاسخ درخوری نیز دریافت می شود. شهبازی گفت: تنها ۲ روز

به گزارش قائم آنلاین، عزیزالله شهبازی با اعلام این خبر که در جلسه هیئت دولت با از سرگیری پروازهای مسافری فرودگاه پیام موافقت شد افزود: متعاقب دعوت از مسئولان ملی به البرز، مطالبات استان به صورت دقیق، نظام مند و تخصصی طرح شده و پاسخ درخوری نیز دریافت می شود.

شهبازی گفت: تنها ۲ روز پس از حضور معاون اول رییس جمهور در البرز اکنون شاهد مصوبه هیات دولت مبنی بر راه اندازی فرودگاه مسافربری پیام هستیم.

وی افزود: این ظرفیت ارزشمند که پدافند غیرعامل برای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره) نیز محسوب می شود علی رغم صرف اعتبارات قابل توجه، بلاتکلیف مانده بود.

وی گفت: اکنون این فرودگاه علاوه بر اینکه مهمترین فرودگاه کارگو کشور محسوب می شود در حوزه مسافربری و آموزشی نیز فعالیت خواهد داشت.

شهبازی افزود: البرز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی برای استفاده بهینه از فرصت های مغفول، عزمی جدی در استان وجود دارد.

گفتنی است به دلیل عدم استفاده از فرودگاه پیام حجاج استان های البرز، قزوین و زنجان مجبور بودند از فرودگاه امام خمینی (ره) استفاده کنند که فعال شدن ظرفیت مسافری این فرودگاه می تواند در بحث نقل و انتقال حجاج هم مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =