کد خبر : 172744
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
-

سلطانی‌فر: به مدال آوری جودو، شمشیر بازی و کاراته در المپیک ۲۰۲۰ امیدواریم

سلطانی‌فر: به مدال آوری جودو، شمشیر بازی و کاراته در المپیک ۲۰۲۰ امیدواریم

به گزارش قائم آنلاین، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی قایقرانی اظهار داشت: در زمان بازی های آسیایی هم در اردوها حضور و موارد را بررسی می کردیم. از یک سال و نیم قبل هم جلسات ستاد عالی بازی های آسیایی، پاراسیایی، المپیک و پارالمپیک را تشکیل دادیم و یک دور

به گزارش قائم آنلاین، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی قایقرانی اظهار داشت: در زمان بازی های آسیایی هم در اردوها حضور و موارد را بررسی می کردیم. از یک سال و نیم قبل هم جلسات ستاد عالی بازی های آسیایی، پاراسیایی، المپیک و پارالمپیک را تشکیل دادیم و یک دور کامل همه فدراسیون هایی که می توانستند سهمیه کسب کننده در جلسه شرکت و گزارش ارائه داده‌اند.

وی افزود: دور جدید جلسات از هفته آینده آغاز می شود تا وضعیت آنها را بررسی کنیم، ۶ ماه آخر هم دوباره این بررسی را انجام خواهیم داد. با توجه به سابقه مدال آوری در رشته های تکواندو، وزنه برداری، کُشتی و پرتاب دیسک امیدواریم در کاراته هم مدال‌های خوشرنگ بگیریم. علاوه بر این به شمشیربازی، قایقرانی و جودو امیداوریم. البته جودو و شمشیربازی وضعیت بهتری دارند اما قایقرانی هم دور از ذهن نیست.

سلطانی فر گفت: برنامه ویژه برای رشته های المپیکی داریم تا ورزشکاران در رویدادهای مهم کسب سهمیه شرکت کنند و امیدواریم با هماهنگی زیاد نتایج خوبی کسب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =