کد خبر : 172717
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
-

درخواست ملی پوشان از وزیر برای نگاه ویژه به قایقرانی

درخواست ملی پوشان از وزیر برای نگاه ویژه به قایقرانی

به گزارش قائم آنلاین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با حضور در دریاچه آزادی از اردوی تیم ملی قایقرانی کانو و کایاک که خود را برای مسابقات جهانی مجارستان آماده می کنند، بازدید کردند. عادل مجللی خطاب به وزیر گفت: ملی پوشان قایقرانی خودشان را ثابت کردند

به گزارش قائم آنلاین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با حضور در دریاچه آزادی از اردوی تیم ملی قایقرانی کانو و کایاک که خود را برای مسابقات جهانی مجارستان آماده می کنند، بازدید کردند.
عادل مجللی خطاب به وزیر گفت: ملی پوشان قایقرانی خودشان را ثابت کردند و پتانسیل این را دارند مدال المپیک بگیرند. فکر خود من مدال المپیک است و خواهش می‌کنم به قایقرانی نگاه ویژه کنید.
وزیر نیز پاسخ داد: نگاه ما ویژه و عمیق است و فکر می کنم بچه ها اگر بخواهند جدا از سهمیه می توانند مدال بگیرند و خود شما آقای مجللی امید اول تیم هستید. ملی‌پوشان بدانند بعد از کشتی تکواندو و وزنه برداری به شمشیربازی، قایقرانی جودو و کاراته برای مدال آوری در المپیک خیلی امید داریم. البته کاراته را می دانیم روی سکوی المپیک می رود.

همچنین سهرابیان رییس فدراسیون قول داد رکوردهای قایقرانان بهبود پیدا کند و وزیر هم با خنده گفت حرفهای شما ضبط می شود.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان در المپیک توکیو و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی زودتر از وزیر و صالحی امیری به فدراسیون قایقرانی آمدند و با سهرابیان گفتگو کردند.

سلطانی فر و صالحی امیری پس از قایقرانی بازدیدی از اردوی تیم ملی تیراندازی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =