کد خبر : 172557
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
-

حضور ورزشکاران منطقه آزاد اروند در رده‌های ملی افزایش یافته است

حضور ورزشکاران منطقه آزاد اروند در رده‌های ملی افزایش یافته است

به گزارش قائم آنلاین، احمدرضا ضرغامی صبح امروز در گفت‌وگو ، در آبادان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۸ تیم از منطقه آزاد اروند، در لیگ های معتبر و مسابقات قهرمانی کشور به‌صورت مستقیم و در رشته‌های مختلف حضور یافته اند. وی افزود: در همین راستا در هفته آتی تیم‌های بسکتبال، کبدی

به گزارش قائم آنلاین، احمدرضا ضرغامی صبح امروز در گفت‌وگو ، در آبادان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۸ تیم از منطقه آزاد اروند، در لیگ های معتبر و مسابقات قهرمانی کشور به‌صورت مستقیم و در رشته‌های مختلف حضور یافته اند.

وی افزود: در همین راستا در هفته آتی تیم‌های بسکتبال، کبدی و ووشو منطقه آزاد اروند در رده‌های سنی مختلف در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گفت: این اعزام‌ها و حضور ورزشکاران منطقه به‌طور مستقیم در رقابت های قهرمانی کشور یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند پس از جدا شدن از استان خوزستان بوده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که کل استان خوزستان سرشار از استعدادهای ورزشی است، حضور ورزشکاران اروند در رقابت‌های کشوری و اردوهای ملی سبب شده بسیاری از ورزشکاران رده‌های پایه به عضویت و حضور در اردوی تیم ملی دعوت و امیدوار شوند و بیشتر از قبل در عرصه ملی دیده شوند.

ضرغامی گفت: برنامه ما این است که از ورزشکاران این منطقه حمایت کنیم تا این میزان حضور در رقابت‌های کشوری و دعوت شدن به اردوهای تیم ملی برای آن‌ها افزایش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 10 =