کد خبر : 172689
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

جهاد دانشگاهی به دنبال برنامه‌های بی‌ثمر نیست

جهاد دانشگاهی به دنبال برنامه‌های بی‌ثمر نیست

به گزارش قائم آنلاین، محمد حیدری صبح امروز در نشست امضا تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی قم عنوان کرد: نشاط و جوانی سیستم دانشگاه صنعتی همانند جهاد دانشگاهی است و روحیه امید در مجموعه دانشگاه صنعتی قم کاملا مشهود است. وی افزود: رهبر معظم انقلاب به بهانه‌های مختلف از جهاد دانشگاهی تمجید می‌کند و در

به گزارش قائم آنلاین، محمد حیدری صبح امروز در نشست امضا تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی قم عنوان کرد: نشاط و جوانی سیستم دانشگاه صنعتی همانند جهاد دانشگاهی است و روحیه امید در مجموعه دانشگاه صنعتی قم کاملا مشهود است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به بهانه‌های مختلف از جهاد دانشگاهی تمجید می‌کند و در دیدار اخیر رهبر انقلاب با ائمه جمعه، بر استفاده دولت و بخش‌های مختلف کشور از ظرفیت جهاددانشگاهی و نیروهای آن تاکید ویژه‌ای کردند.

رییس جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه سبب افزایش نشاط و توانمندی دانشجویان و همچنین ارتباط بهتر دانشجویان با دانشگاه خواهد شد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در راستای اهداف و برنامه‌های دانشگاه فعالیت خواهد کرد و هیچ برنامه‌ای بدون مجوز دانشگاه اجرا نخواهد شد.

حیدری تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها به دنبال برگزاری برنامه‌های فرهنگی بدون ثمر که تنها وقت را پر می‌کند نیست و بنای فعالیت تاثیرگذاری مناسب بر دانشجویان است تا شاهد فضای فرهنگی و آموزشی بهتری در دانشگاه باشیم.

وی اضافه کرد: خبرگزاری ایسنا به عنوان یک خبرگزاری دانشجویی ظرفیت بسیار مناسبی برای انعکاس فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی دانشگاه‌ها دارد و می‌توان از این ظرفیت برای انعکاس دستاوردهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی استفاده کرد.

رییس جهاد دانشگاهی قم اظهار کرد: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی قم در حال فعالیت است و به دلیل امتیاز بالایی که دارد بسیاری از پژوهشگران مایل هستند که دستاوردها و کتب خود را در انتشارات جهاد دانشگاهی به چاپ برسانند و در این زمینه می‌توانیم با دانشگاه صنعتی فعالیت داشته باشیم.

وی گفت: با همکاری و حمایت‌های معنوی بخش‌های مختلف دانشگاه و جهاد دانشگاهی امیدواریم فضای دانشجویی و دانشگاه بهبود پیدا کند.

در ادامه این نشست، علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: جهاد دانشگاهی یک مرکز رشد و شکوفایی و میز ایده در دانشگاه‌ها دارد که در دانشگاه قم در حال اجرا است و این طرح می‌تواند با همکاری باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌های دانشگاه صنعتی در راستای توانمندسازی و حمایت دانشجویان اجرایی شود.

وی افزود: همچنین در سال تحصیلی آینده می‌توان با همکاری دانشگاه، باشگاه دانشجویان را در راستای بهبود فضای دانشجویی احداث کرد.

حسینی عنوان کرد: آموزش‌های جهاد دانشگاهی شغل محور، مهارت محور و پروژه محور است تا آموزش‌ها کاربردی ارائه شود و ثمره داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 12 =