کد خبر : 172507
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
-

۵ آزادکار ایران رقبای خود را شناختند

۵ آزادکار ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش قائم آنلاین، نتایج قرعه‌کشی نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست به شرح زیر است: در وزن ۴۸ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف نماینده گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی بین نمایندگان ژاپن و قزاقستان می‌رود. در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی

به گزارش قائم آنلاین، نتایج قرعه‌کشی نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف نماینده گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی بین نمایندگان ژاپن و قزاقستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی ویسی در دور نخست با نماینده مولداوی سرشاخ می‌شود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی‌گیران ژاپن و قزاقستان روبه‌رو می‌شود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین متقی در دور اول با نماینده آفریقای جنوبی کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر او در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران آذربایجان و ترکیه می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف نماینده هند می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی‌گیران چین و مولداوی سرشاخ می‌شود.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم سالار حبیبی در دور نخست به مصاف کشتی‌گیری از بلاروس می‌رود و در صورت پیروزی در این کشتی در دور دوم به مصاف برنده دیدار نمایندگان اوکراین و آذربایجان می‌رود.

مسابقات نمایندگان ایران از ظهر دوشنبه آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =