کد خبر : 172377
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
-

گلمرادی: خصولتی بودن شرکت‌ها صرفا بهانه‌ای برای عقب‌ماندگی استان‌هاست

گلمرادی: خصولتی بودن شرکت‌ها صرفا بهانه‌ای برای عقب‌ماندگی استان‌هاست

به گزارش قائم آنلاین، علی گلمرادی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: تعیین تکلیف نیروهای قرارداد موقت در پیکره نفت و شرکت‌های پتروشیمی مهم و ضروری است. تقاضای من این است که همکاران ما در مجلس، نسبت به این موضوع بی‌اهمیت نباشند و اجازه ندهند که

به گزارش قائم آنلاین، علی گلمرادی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: تعیین تکلیف نیروهای قرارداد موقت در پیکره نفت و شرکت‌های پتروشیمی مهم و ضروری است. تقاضای من این است که همکاران ما در مجلس، نسبت به این موضوع بی‌اهمیت نباشند و اجازه ندهند که حق این عزیزان ضایع شود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس افزود: اصلاح قانون جذب و به‌کارگیری معلمان حق التدریسی و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی تا پایان سال ۹۷ ضرورت دارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس «خصولتی بودن شرکت‌ها» را بهانه‌ای برای عقب‌ماندگی استانها عنوان کرد و گفت: مدیران این شرکت‌ها، مدیریت پروازی دارند. علت بی‌تعهدی این مدیران به این دلیل است که خانواده‌های آنها در شهرهای برخوردار از امکانات مستقر هستند. اجازه ندهید بیشتر از این به مردمان و ساکنان این مناطق ظلم شود.

وی در پایان ضمن تاکید به «بومی گزینی» ادارات اظهار کرد: آقای رئیس! لطفا به فرمانداران و ادارات مناطق تذکر دهید که ماده ۴۷ را در راستای بومی گزینی رعایت کنند. قانون‌گذاری انجام شده است تا ان‌شاءالله ظلمی به مردم نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + ده =