کد خبر : 172425
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
-

سلیمی: طرح فریز فرانسوی‌ها مشروعیت‌بخشی به تحریمهاست

سلیمی: طرح فریز فرانسوی‌ها مشروعیت‌بخشی به تحریمهاست

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، مدعی شد: برخی مجددا حرف از مذاکره می‌زنند. این افراد چه کلاهی برای مردم دوخته اند؟ مگر همه جور تعهدی ندادیم حالا باید طرح مقابله به مثل را دنبال کنیم. این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس پیشنهاد داد: طرح

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، مدعی شد: برخی مجددا حرف از مذاکره می‌زنند. این افراد چه کلاهی برای مردم دوخته اند؟ مگر همه جور تعهدی ندادیم حالا باید طرح مقابله به مثل را دنبال کنیم.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس پیشنهاد داد: طرح فریز در مقابل فریز فرانسوی‌ها فریب مضاعف و معنای آن مشروعیت‌بخشی به تحریم‌ها و پذیرفتن شروط طرف غربی است.

وی از رییس جمهور خواست تا گزارش برجام را به مجلس ارائه دهد تا در دستور قرائت در صحن علنی مجلس قرار بگیرد.

نماینده مردم محلات در مجلس، از رئیس جمهور به دلیل انتشار لیست دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی از بانک مرکزی تشکر کرد و افزود: این اقدام باید تکمیل شود و بگویند چه کسانی دستور دادند و تصمیم گرفتند ارز با این قیمت در اختیار این افراد قرار بگیرد به این منظور لازم است کمیته ای چهار نفره تشکیل شود تا در این خصوص بررسی‌های لازم انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 17 =