کد خبر : 172256
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
-

کیهانی: تقتیان و حدادی به شدت زیر نظر هستند

کیهانی: تقتیان و حدادی به شدت زیر نظر هستند

به گزارش قائم آنلاین، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی در مورد عدم رضایت برخی از  مربیان داخلی  گفت: دلیل  اینکه ورزش چنین حواشی را به خود می‌بیند انتخابات است. این موضوع شدتش در دو و میدانی بیشتر است، به شکلی که روسای دوره‌های پیشین فدراسیون علی رغم زحمات با شرایط مطلوبی خداحافظی نکردند.

به گزارش قائم آنلاین، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی در مورد عدم رضایت برخی از  مربیان داخلی  گفت: دلیل  اینکه ورزش چنین حواشی را به خود می‌بیند انتخابات است. این موضوع شدتش در دو و میدانی بیشتر است، به شکلی که روسای دوره‌های پیشین فدراسیون علی رغم زحمات با شرایط مطلوبی خداحافظی نکردند. یعنی چهار رئیس قبلی عطای ریاست را به لقایش بخشیدند.

او در این مورد افزود: ما در فدراسیون چارچوبی داریم و این مشخص است. این چارچوب بر اساس ظرفیت های فدراسیون است و نمی توانیم تعهدی بدهیم که خارج از این باشد. احتمال دارد یک مربی خواسته‌ای داشته باشد که فدراسیون توان برآوردن آن را نداشته باشد. هدف ما استفاده بهینه و اولویتمان مربیان داخلی است. منتهی مربی که در چارچوب فدراسیون حرکت کند. در ماه گذشته یکی دو مربی درخواست‌هایی داشتند که قابل اجرا نیست اعتراضاتی داشتند.

کیهانی در پاسخ به این سوال که آیا این درخواست مالی بوده است؟ گفت: بله و درخواستی بوده که از عهده فدراسیون خارج است. به تعدادی از مربیانمان هم سطح مربی تیم ملی تکواندو و یک مربی هم سطح کشتی حقوق ماهیانه پرداخت کردیم. علاوه بر این پاداش وزارت برای مربیان مدال آور نیز وجود دارد اما در خواست های دیگر که از توان فدراسیون خارج باشد را قبول نمی کنیم. سرمربی تیم ملی کشتی ۶ میلیون می گیرد و برخی رشته ها چهار میلیون، ما هم همین عددها را پرداخت کردیم ولی میانگین مربیانمان از این کمتر است.

کیهانی در مورد احتمال افزایش دوپینگ به دلیل حذف حقوق بازیکنان و مربیان گفت: از اول سال تا امروز چند تست دوپینگ درآمده است؟ آیا یک نفر آمار بالایی است؟ ما از همه مسابقات تست گرفتیم. علاوه بر این در مسابقات بین المللی تست گرفتند. منکر نمی شوم که دوپینگ می شود اما این نوع قضاوت که چون حقوق نمی‌دهیم  ورزشکاران دوپینگ می کنند اشتباه است. الان احسان حدادی و تفتیان به شدت زیر نظر هستند. ما باید به سمتی حرکت کنیم که ورزشکاری که نتیجه می گیرد بیشتر حمایت شود. اینکه به همه حقوق بدهیم و مشخص نباشد چه از این در می آید سیاست خوبی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 4 =