کد خبر : 172131
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
-

کسی در منچسترسیتی فکر نمی کند پله یا مارادونا است

کسی در منچسترسیتی فکر نمی کند پله یا مارادونا است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی تلگراف، رحیم استرلینگ در فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در تیم منچسترسیتی داشته است و نامزد عنوان بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر نیز بود. تیم او توانست سه گانه داخلی را در فوتبال انگلیس به دست بیاورد. استرلینگ با مقایسه موفقیت لیورپول و منچسترسیتی گفت:

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی تلگراف، رحیم استرلینگ در فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در تیم منچسترسیتی داشته است و نامزد عنوان بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر نیز بود. تیم او توانست سه گانه داخلی را در فوتبال انگلیس به دست بیاورد.

استرلینگ با مقایسه موفقیت لیورپول و منچسترسیتی گفت: اول از همه باید بگویم که کسب دو قهرمانی پیاپی برای هر تیمی کار آسانی نیست. امسال نیز بیش از هر زمان دیگری متمرکز هستیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی خود را در لیگ برتر تکرار کنیم. من به لیورپول و سایر مدعیان هشدار می دهم که سیتی این فصل را نیز جدی خواهد گرفت و برای قهرمانی تلاش می کند. من به خاطر بازیکنان لیورپول خوشحال شدم که این تیم قهرمان لیگ قهرمانان شد. لیگ قهرمانان تورنمت جذاب و معتبری نسبت به لیگ برتر است ولی لیگ برتر سخت تر از لیگ قهرمانان است چون شما ۳۸ هفته باید رقابت کنید و یک هفته عقب ماندن ممکن است به قیمت از دست رفتن قهرمانی منجر شود. به همین خاطر از نظر من لیگ برتر سخت تر است.

او در ادامه درباره درخشش خود در فصل اخیر گفت: من هر هفته تمام تلاش خودم را برای موفقیت تیم به کار گرفتم و خیلی در تمرینات کار کردم تا بتوانم هر چه در توان دارم برای موفقیت تیم به کار بگیرم. من مطمئن هستم امسال لیورپول و سایر مدعیان قهرمانی در لیگ برتر تمام تلاش خودشان را به کار خواهند بست تا قهرمانی را از ما بگیرند ولی خوبی تیم ما این است که اینجا هیچکس فکر نمی کند پله یا مارادونا است.

دو تیم لیورپول و منچسترسیتی باید بر سر قهرمانی در جام خیریه یا همان دیدار سوپرجام انگلیس برابر هم قرار گیرند تا سرنوشت اولین قهرمان این فصل مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + پانزده =