کد خبر : 172095
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
-

نماز جمعه پل ارتباطی مردم و مسئولان در نظام اسلامی

نماز جمعه پل ارتباطی مردم و مسئولان در نظام اسلامی

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی صبح شنبه در جمع اعضای انتظامات ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان ورامین‌، طی سخنانی بیان کرد: باید بدانیم و آگاه باشیم که هر لحظه در محضر خدا هستیم و تمام اعضا و جوارح ما عالم بر اَعمالمان هستند و در پیشگاه خدا شهادت می‌دهند. آیت الله محمودی

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی صبح شنبه در جمع اعضای انتظامات ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان ورامین‌، طی سخنانی بیان کرد: باید بدانیم و آگاه باشیم که هر لحظه در محضر خدا هستیم و تمام اعضا و جوارح ما عالم بر اَعمالمان هستند و در پیشگاه خدا شهادت می‌دهند.

آیت الله محمودی ادامه داد: زمین و زمان نیز شاهد اعمال ما هستند و خدا نیز بر همه چیز محیط است، اگر خود را در چنین منظره‌ای ببینیم هرگز گناه نمی‌کنیم، خداوند در تمام حالات ما را می‌نگرد، انسان در چنین حالتی دروغ نگفته، جرم و جنایت و ستم نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه به بررسی ویژگی‌های نماز جمعه پرداخت و گفت: نماز جمعه سنگری برای اجتماع هفتگی مؤمنان است و این امر از حیث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی از اهمیت فراوانی برخوردار است، اینکه مکانی باشد‌ تا مؤمنان هر هفته و پس از گذراندن یک هفته پر تلاش در آن اجتماع کرده و وحدت را تقویت کنند، بسیار نیکو است.

باسابقه ترین امام جمعه کشور ، نماز جمعه را پل ارتباطی مردم و مسئولان در نظام اسلامی خواند و بیان کرد: امروز و به لطف انقلاب اسلامی نماز جمعه یک زنجیره و شبکه‌ی به‌هم‌پیوسته ارتباطی بین مردم و مسئولین در سراسر کشور است.

محمودی خدمت در ستاد نماز جمعه را فرصتی مغتنم شمرد و گفت: مبادا فکر کنیم، که کاری که برای نماز جمعه می‌شود، اقدام کوچکی است، خیر، باید قدر این نعمت را بدانیم و از فرصت‌های به دست آمده بهره مند شویم.

بر اساس این گزارش، در این دیدار از اعضای انتظامات نمازجمعه ستاد نماز جمعه به مناسبت روز نماز جمعه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =