کد خبر : 172267
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
-

رونمایی از جدیدترین محصولات داتیس همزمان با نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

رونمایی از جدیدترین محصولات داتیس همزمان با نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام داتیس، پدیده شرکت داتیس در نمایشگاه امسال، رونمایی از فرهای توکار ۷۸ لیتری است که بیشترین حجم فر توکار موجود در بازار را دارا می‌باشد و برای اولین بار توسط شرکت داتیس در ایران تولید شده است. از دیگر محصولاتی که در نمایشگاه امسال به نمایش عمومی در خواهد

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام داتیس، پدیده شرکت داتیس در نمایشگاه امسال، رونمایی از فرهای توکار ۷۸ لیتری است که بیشترین حجم فر توکار موجود در بازار را دارا می‌باشد و برای اولین بار توسط شرکت داتیس در ایران تولید شده است.

از دیگر محصولاتی که در نمایشگاه امسال به نمایش عمومی در خواهد آمد، «هود مورب ماتینا الترا» است که رنگ سفید و ظاهر زیبای آن، این هود را از هودهای دیگر داتیس متمایز کرده و برای افرادی که به دنبال محصولات خاص و یکتا برای آشپزخانه خود هستند، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

از تغییرات جدیدی که در اجاق گازهای صفحه ای داتیس ایجاد شده است و این اجاق‌گازها را از سایر اجاق‌گازهای موجود در بازار متمایز کرده؛ می‌توان به استفاده از سر شعله و فندک الکتریکی ساباف ایتالیا، ولوم های باکالیت و… اشاره کرد که این قطعات منحصراً در اجاق‌گازهای داتیس به کار رفته و سبب افزایش کارایی، زیبایی و عمر این اجاق‌گازها شده است.

این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی برای تمام فعالان عرصه تامین و تولید لوازم آشپزخانه و تجهیزات ساختمان می‌باشد تا به‌صورت چهره به چهره با مدیران داتیس دیدار داشته باشند و از نزدیک با دستاوردهای جدید این شرکت آشنا شوند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از ۶ تا ۹ مردادماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت داتیس غرفه خود را در سالن میلاد (۳۱A)، غرفه ۲۱ برپا خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات برنامه‌های شرکت داتیس در نمایشگاه ساختمان می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۸۷۰۷۵ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =