کد خبر : 172066
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۰۵
-

امیرشقاقی: رقابت‌های فوتسال دانشجویی پشتوانه سازی برای ورزش کشور است

امیرشقاقی: رقابت‌های فوتسال دانشجویی پشتوانه سازی برای ورزش کشور است

به گزارش قائم آنلاین، مهناز امیرشقاقی، مسئول انجمن فوتبال وزارت علوم و تحقیقات در مورد مسابقات فوتسال گل کوچک دانشجویان کشور ، گفت: مسابقات قهرمانی فوتسال گل کوچک دانشگاه‌های کشور را برای اولین بار برگزار کردیم. ۲۴ استان کشور از این مسابقات استقبال کردند که موضوع خوشایندی بود. علاوه بر این مسابقات سطح کیفی خوبی

به گزارش قائم آنلاین، مهناز امیرشقاقی، مسئول انجمن فوتبال وزارت علوم و تحقیقات در مورد مسابقات فوتسال گل کوچک دانشجویان کشور ، گفت: مسابقات قهرمانی فوتسال گل کوچک دانشگاه‌های کشور را برای اولین بار برگزار کردیم. ۲۴ استان کشور از این مسابقات استقبال کردند که موضوع خوشایندی بود. علاوه بر این مسابقات سطح کیفی خوبی داشت.

او در ادامه افزود: این مسابقات به صورت دوره‌ای و طی پنج روز برگزار شد که در نهایت تیم سیستان و بلوچستان به قهرمانی رسید و تیم‌های مشهد و لرستان هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

امیرشقاقی هدف از برگزاری این مسابقات را پیشرفت و توسعه ورزش دانشجویی دانست و عنوان کرد: همیشه مسابقات دانشجویی استانی و پس از آن منطقه‌ای را برگزار می‌کنیم. در ادامه برگزیده‌های مسابقات منطقه‌ای به المپیاد وارد می‌شوند، یعنی همیشه سه مرحله مسابقه قهرمانی داریم اما این مسابقات را به صورت گل کوچک و همگانی برگزار کردیم تا دانشجویانی که در تیم‌های قهرمانی خود حضور ندارد شانس رقابت در این مسابقات را داشته باشند. برای دانشجویانی که فرصت بازی در تیم های قهرمانی خود ندارد فرصت خوبی ایجاد شود.

او در ادامه افزود: قطعا استعدادهایی از این مسابقات کشف می‌شود و مربی استان‌ها می‌توانند از آنها در تیم‌های قهرمانی خود استفاده کنند. این مسابقات می‌تواند به نوعی پشتوانه فوتسال کشور هم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 17 =