کد خبر : 172216
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

ابراز امیدواری ممبینی به کاهش اشتباهات داوری در فصل پیش روی

ابراز امیدواری ممبینی به کاهش اشتباهات داوری در فصل پیش روی

به گزارش قائم آنلاین، هدایت‌الله ممبینی، رئیس کمیته داوران درباره کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر اظهار کرد: افرادی که به این کلاس اضافه شدند جزو آکادمی ما هستند و سن و سال خوبی دارند. سعی ما این است که آن‌ها را به داوران برترمان اضافه کنیم. ما تلاش می‌کنیم طی ارتباطی که

به گزارش قائم آنلاین، هدایت‌الله ممبینی، رئیس کمیته داوران درباره کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر اظهار کرد: افرادی که به این کلاس اضافه شدند جزو آکادمی ما هستند و سن و سال خوبی دارند. سعی ما این است که آن‌ها را به داوران برترمان اضافه کنیم. ما تلاش می‌کنیم طی ارتباطی که با فیفا و AFC داریم، این کلاس‌ها را بیشتر کنیم. آقای سوبخدین که از سال ۲۰۱۱ کلاس داوری برگزار می‌کند، درباره این کلاس گفت که بهترین کلاس دوران تدریس من بوده است. ان‌شاءالله بتوانیم با این کلاس‌ها سطح داوری را بالا ببریم و کمترین اشتباه را در لیگ آینده داشته باشیم.

او درباره حقوق داوران گفت: افزایش حقوق داوران در برنامه‌های ما وجود دارد ولی نمی‌توان این عقب‌ماندگی مالی را نمی‌توانیم یک شبه حل کنیم. ان‌شاءالله بحث‌هایی با  هیات رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال داریم که این اتفاق بیفتد و حقوق داوران افزایش یابد.

رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که آیا از داوران تست آمادگی جسمانی گرفته می‌شود، بیان کرد: بله از تمام داوران تست آمادگی جسمانی گرفته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =