کد خبر : 172046
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۲
-

آزادکار نوجوان: در بلغارستان فقط به دومین طلای جهانم فکر می‌کنم

آزادکار نوجوان: در بلغارستان فقط به دومین طلای جهانم فکر می‌کنم

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران از دوشنبه در رقابت‌های قهرمانی جهان در بلغارستان به مصاف حریفانش می‌رود تا از عنوان قهرمانی دفاع کند. رحمان عموزاد، آزادکار ۴۸ کیلوی ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت خودش در آستانه این رقابت‌ها اظهار کرد: پارسال مدال طلای نوجوانان آسیا و جهان را

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران از دوشنبه در رقابت‌های قهرمانی جهان در بلغارستان به مصاف حریفانش می‌رود تا از عنوان قهرمانی دفاع کند.

رحمان عموزاد، آزادکار ۴۸ کیلوی ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت خودش در آستانه این رقابت‌ها اظهار کرد: پارسال مدال طلای نوجوانان آسیا و جهان را گرفتم و امسال هم در قهرمانی آسیا در قزاقستان به مدال طلا رسیدم. این دومین مسابقات جهانی است که در آن شرکت می‌کنم و به امید خدا در بلغارستان هم فقط به طلا فکر می‌کنم.

او درباره کیفیت اردوهای آماده‌سازی تیم ملی هم گفت: اردوها خوب بوده و زیر نظر کادر فنی، تمرین‌های خوبی انجام داده‌ایم. تا امروز ۸، ۹ اردو داشتیم و با توجه به قهرمانی پارسال در جهان و امسال در آسیا، به امید خدا می‌رویم که با دست پر برگردیم و پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.

عموزاد که اهل شهسرتان بهشهر مازندران است، گفت: سال گذشته در وزن ۴۵ کیلوگرم قهرمان جهان شدم که امسال یک وزن بالاتر آمده ام  و هدفم تکرار قهرمانی جهان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =