کد خبر : 171992
تاریخ انتشار : جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

گزارش امنیتی یا غیرامنیتی در انتخابات شورایاری‌ها نداشته‌ایم

گزارش امنیتی یا غیرامنیتی در انتخابات شورایاری‌ها نداشته‌ایم

به گزارش قائم آنلاین، سردار بیات در جمع خبرنگاران متسقر در ستاد اجرایی پنجمین انتخابات شورایاری‌های شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت امنیتی این انتخابات، گفت: از ابتدای صبح امروز همکاران من به صورت فعال در سطح محلات و شعب اخذ رای حضور پیدا کرده و نسبت به ایجاد امنیت در سطح محلات و شعب

به گزارش قائم آنلاین، سردار بیات در جمع خبرنگاران متسقر در ستاد اجرایی پنجمین انتخابات شورایاری‌های شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت امنیتی این انتخابات، گفت: از ابتدای صبح امروز همکاران من به صورت فعال در سطح محلات و شعب اخذ رای حضور پیدا کرده و نسبت به ایجاد امنیت در سطح محلات و شعب اخذ رای اقدام کرده‌اند.

وی افزود: تا این لحظه مورد امنیتی و غیر امنیتی گزارش نشده مگر چند مورد جزئی که به صورت تذکر لسانی با دخالت همکاران من ارشاد و راهنمایی انجام شد و موارد امنیتی و غیر امنیتی ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران بیش از ۵۰۰۰ نفر از نیروهای انتظامی با استفاده از توان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حضور دارند که باید همین جا از سردار رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای در اختیار قرار دادن این نیروها قدردانی کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نزدیکی ساعات پایانی برگزاری این انتخابات گفت: قطعا با توجه به خنک شدن هوا در ساعات بعد از ظهر و ساعت‌های پایانی برگزاری این انتخابات در محل‌های اخذ رای شاهد ترافیک خواهیم بود که نیروهای راهور فاتب نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد. معمولا ساعت‌های پایانی ترافیک و مراجعه شهروندان برای رای دادن بیشتر خواهد شد که تدابیر ویژه نیز برای این موضوع اتخاذ شده است.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران تاکید کرد: قول می‌دهیم با تمام توان تا پایان رای گیری همه همکارانم آمادگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات را حفظ کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و امن باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 9 =