کد خبر : 171907
تاریخ انتشار : جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۰
-

پیشنهاد مدیریت بحران برای کاهش ارزش املاک اطراف گسل‌هاو رود دره‌های تهران

پیشنهاد مدیریت بحران برای کاهش ارزش املاک اطراف گسل‌هاو رود دره‌های تهران

به گزارش قائم آنلاین، رضا کرمی محمدی در گفت‌وگو ، گفت: ما به دنبال آن هستیم با استفاده از مشارکت مردم و همچنین نظرات کارشناسان طرحی را ارائه دهیم که به موجب آن قیمت املاک در مناطقی که روی گسل یا حریم رود دره ها واقع شده به  مرور زمان کاهش یافته و دیگر کسی

به گزارش قائم آنلاین، رضا کرمی محمدی در گفت‌وگو ، گفت: ما به دنبال آن هستیم با استفاده از مشارکت مردم و همچنین نظرات کارشناسان طرحی را ارائه دهیم که به موجب آن قیمت املاک در مناطقی که روی گسل یا حریم رود دره ها واقع شده به  مرور زمان کاهش یافته و دیگر کسی علاقمند به سرمایه گذاری در این مناطق نباشد، البته می دانیم که این کار سختی است و اجرایی شدن آن سختی های زیادی در پیش خواهد داشت.

وی در ادامه بر ضرورت تعریف وظایف تمامی افراد از شهروندان تا مدیران عالی رتبه در زمان بحران تاکید کرد و همچنین گفت: حدود ۱۵ سال پیش سازمان مدیریت بحران در تهران آغاز به کار کرده و امروز به دستاوردهای خوبی رسیده است اما سرعت کار طی شده در این مدت در تهران و کشور کند بوده و آن چه که انجام شده متناسب با این ۱۵ سال نیست. بنابراین من تلاش خواهم کرد تا سرعت اقدامات را در سازمان مدیریت بحران بیشتر کرده و ظرفیت مشارکت های مردمی را نیز در این حوزه افزایش بدهم.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران با تاکید بر اینکه باید شورای هماهنگی مدیریت بحران را جدی گرفت، گفت: ما باید تعریف کنیم که در زمان بحران وظیفه هر فرد از شهروند یک شهر تا مسئول و مدیر عالی رتبه چیست و هر یک از دستگاه‌ها چه اقدامی باید انجام دهند؟. این طور نیست که سازمان مدیریت بحران هنگام بحران هر کاری را انجام دهد و بعد بگویند این سازمان به وظایفش خوب عمل نکرد. سازمان مدیریت بحران باید میان دستگاه‌ها هماهنگی ایجاد کند و این اقدامات در چارچوب شورای هماهنگی انجام می شود.

کرمی محمدی با تاکید بر این که بخشی از کار مدیریت بحران باید مردمی باشد گفت: مردم نیز باید نسبت به مدیریت بحران و مشارکت در این زمینه حساسیت داشته باشند و با آموزش هایی که به آنان ارائه می شود حضوری فعالانه و موثری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 5 =