کد خبر : 171921
تاریخ انتشار : جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
-

پای پیمانکاران ضعیف در کفش پروژه‌های راهسازی بوشهر

پای پیمانکاران ضعیف در کفش پروژه‌های راهسازی بوشهر

به گزارش قائم آنلاین، عبدالکریم گراوند در بازدید از پروژه های راهسازی مسیر کنارتخته به سمت دالکی افزود: بخشی از این پروژه نیز به شرکت جهاد نصر خراسان واگذار شده که بسیار ضعیف کار کرده و عملکرد آن قابل پذیرش نیست. وی بیان کرد: در پروژه راهسازی کنارتخته – دالکی به مردم استان بوشهر کم

به گزارش قائم آنلاین، عبدالکریم گراوند در بازدید از پروژه های راهسازی مسیر کنارتخته به سمت دالکی افزود: بخشی از این پروژه نیز به شرکت جهاد نصر خراسان واگذار شده که بسیار ضعیف کار کرده و عملکرد آن قابل پذیرش نیست.

وی بیان کرد: در پروژه راهسازی کنارتخته – دالکی به مردم استان بوشهر کم لطفی شده و پیمانکاری که توان کار ندارد و نمی خواهد کار کند نباید با امید مردم بازی کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: جاده کنارتخته – دالکی مهمترین پروژه راهسازی در استان بوشهر است که نقش مهمی در تردد بین استانهای فارس و بوشهر دارد و با توجه به تعطیل بودن بخشی از این پروژه وزارت راه و شهرسازی باید این پروژه را تعیین تکلیف کند.

گراوند بیان کرد: با توجه به روند کار بخشی از پروژه راهسازی کنارتخته به سمت دالکی که به جهاد نصر خراسان واگذار شده است را تعطیل شده می بینم و اراده ای در این مجموعه برای اتمام کار نمی‌بینم.

استاندار بوشهر افزود: امید می رود وزیر راه و شهرسازی و معاون زیرساخت وی فکری به حال پروژه بوشهر کنند و از این بیشتر باعث دلسردی مردم نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 5 =