کد خبر : 172013
تاریخ انتشار : جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

ایران شاخ استعمار و استکبار را شکست

ایران شاخ استعمار و استکبار را شکست

به گزارش قائم آنلاین،  حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به سالروز اقامه نماز جمعه در پنجم مرداد در سال ۵۸ توسط آیت‌الله سیدمحمود طالقانی، اظهار کرد: دستاورد انقلاب اسلامی نمازجمعه است و نماز جمعه از جایگاه مهمی برخوردار است که در قرآن سوره جمعه داریم. قاسمی با

به گزارش قائم آنلاین،  حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به سالروز اقامه نماز جمعه در پنجم مرداد در سال ۵۸ توسط آیت‌الله سیدمحمود طالقانی، اظهار کرد: دستاورد انقلاب اسلامی نمازجمعه است و نماز جمعه از جایگاه مهمی برخوردار است که در قرآن سوره جمعه داریم.

قاسمی با اشاره به اینکه  نماز جمعه به حدی از جایگاه مهم برخوردار است که زمانیکه صدای منادی شنیده می‌شود باید دست از کار باید برداشت و به نماز جمعه ایستاد، افزود: نماز جمعه حلقه واسط بین مردم و مسؤولان است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه به عنوان قرارگاه اخلاق ۴۰ ساله شد، گفت: ۸۸ شهید اعضا نماز جمعه جان خود را فدا کردند و این سنگر خار چشم دشمنان است.

امام جمعه موقت مرکز مازندران خاطرنشان کرد: پایگاه نماز جمعه پایگاه وحدت است که در خطبه اول تذکرات اخلاقی و در خطبه دوم نقشه‌های شوم دشمنان را برملا می‌شود به عنوان نمونه با خطبه‌خوانی ولی امر مسلمین پرونده فتنه ۸۸ جمع شده است.

وی با اشاره به فصل برداشت برنج گفت: سال قبل به دلیل بی‌آبی ۶ هزار هکتار از مزارع شالیزاری به زیرکشت نرفت و امسال از دولت خواسته شد جلوی ممنوعیت برنج را بگیرند و صرفا نامه‌نگاری نباشد.
قاسمی با بیان اینکه مازندرانی‌ها هنوز نمی‌دانند این استان قطب گردشگری است یا کشاورزی و صنعت، ادامه داد: قیمت کود و سم  نامعلوم است و باید کمکی برای کشاورزان شود.

امام جمعه موقت ساری با یادآوری اینکه دریا باید آزاد شود اما مراقبت فرهنگی از سواحل و جنگل مهم است و معضلی شده و خبر ناگواری هر روز به گوش می‌رسد، گفت: نیروی انتظامی باید حمایت شود چرا که دیده شد پشت بسیاری از کارهای سیاسی، هنجارشکنی با برنامه‌ریزی است.

امام جمعه موقت ساری اظهار کرد: سواحل،جنگل، خیابان‌ها باید امنیت اخلاقی داشته باشند و نیروی انتظامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و باید حمایت شوند.

قاسمی بیان کرد: انگلیس، شوروی و آمریکا به‌عنوان جنایتکارهای معروف هستند اما وجود ایران و ولایت فقیه همه معادلات دشمنان را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه درایت و تدبیر مقام معظم رهبری جنگ نیابتی را خارج ایران مدیریت کرد، گفت: زدن پیشرفته‌ترین پهباد که وارد ایران شد حادثه کوچکی نیست و آمریکا دو پهباد بیشتر نداشت و ایران توانست در مقابل آمریکا بیایستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =