کد خبر : 172011
تاریخ انتشار : جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
-

اقدام سپاه در توقیف نفتکش انگلیسی قانونی بود

اقدام سپاه در توقیف نفتکش انگلیسی قانونی بود

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان جویبار گفت: برگزاری نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است که باید قدر این فریضه الهی دانست. وی تاکید کرد: امروز بهترین هنر برای یک مدیر راضی نگه داشتن مردم است که نماز جمعه بهترین فرصت برای ارائه خدمت به مردم است. امام‌جمعه

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان جویبار گفت: برگزاری نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است که باید قدر این فریضه الهی دانست.

وی تاکید کرد: امروز بهترین هنر برای یک مدیر راضی نگه داشتن مردم است که نماز جمعه بهترین فرصت برای ارائه خدمت به مردم است.

امام‌جمعه جویبار با اشاره به توقیف نفتکش انگلیس در خلیج فارس اظهار کرد: نفتکش انگلیسی قوانین بین‌المللی را نقض کند و اقدام دولت و سپاه پاسداران در توقیف آن قانونی بود.

نادعلیزاده افزود: اگر هر کشور دیگری نیز در خلیج فارس این قوانین را نقض می‌کرد جمهوری اسلامی ایران همین اقدام را انجام می‌داد.

وی به توقیف نفتکش ایران توسط نیروهای انگلیسی اشاره و خاطرنشان کرد: ما مطیع قوانین اتحادیه اروپا نیستیم که نفتکش ایرانی را به بهانه نقض قوانین داخلی خود توقیف می‌کنند و اقدام بریتانیا مصداق بارز راهزنی دریایی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + پنج =