کد خبر : 171819
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

گودرزی: نتیجه مهاجرت معکوس کاهش آسیب‌های اجتماعی است ‌

گودرزی: نتیجه مهاجرت معکوس کاهش آسیب‌های اجتماعی است ‌

به گزارش قائم آنلاین، عباس گودرزی در جلسه هم اندیشی دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهرستان بروجرد، اظهارکرد: پس از وقوع سیل اخیر که اتفاق افتاد ۱۰نماینده مجلس و بر اساس ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس شکایتی را برعلیه وزیر و وزارت نیرو مطرح کرده‌ایم که پس از جمع بندی در کمیسیون عمران به صحن

به گزارش قائم آنلاین، عباس گودرزی در جلسه هم اندیشی دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهرستان بروجرد، اظهارکرد: پس از وقوع سیل اخیر که اتفاق افتاد ۱۰نماینده مجلس و بر اساس ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس شکایتی را برعلیه وزیر و وزارت نیرو مطرح کرده‌ایم که پس از جمع بندی در کمیسیون عمران به صحن مجلس آمده و پس از آن به قوه قضاییه ارجاع داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: براساس این ماده قانونی در صورتی‌که نمایندگان شکایتی را علیه وزارتخانه‌ای مطرح کنند وزیر مربوطه باید به کمیسیون تخصصی مجلس پاسخگو باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است کم کاری‌ها به یک دوره وزارتخانه برنگردد اما آنچه عیان است در حق شهرستان بروجرد نه تنها کوتاهی بلکه ظلم شده است.

گودرزی اضافه کرد: در سال‌های گذشته و با وجود فراوانی اعتبارات پروژه‌های زیرساختی ما پیشرفت لاک پشتی داشته که باید از این جهت متاسف باشیم.

وی بیان کرد: با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند برگزاری جلسه تعامل، طرح سوال و استیضاح می‌کوشیم مطالبات مردم را پیگیری کنیم و برای تحقق این مهم کوتاه نمی‌آییم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اظهارکرد: البته امیدواریم نتیجه لازم به دست آید.

گودرزی تصریح کرد: عده‌ای می خواهند اینگونه القا کنند که جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسیده است در حالی‌که بن بست در نگاه و قلب ما است.

وی خاطرنشان کرد: وظایف نمایندگان پیگیری برای اجرای پروژه و مطالبات مردم است.

نماینده مردم اضافه کرد: باید براساس میزان پیگیری عملکرد نمایندگان را ارزیابی کرد ارزیابی عملکرد مدیران بسته به میزان کار اجرایی آنها است.

گودرزی با بیان اینکه پیگیری شاه کلید حل مشکلات است، افزود: در طول سپری شده ۴۰ سال از انقلاب خدمات فراوانی به شهروندان در شهرها و روستاها ارائه شده که با قبل از آن قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: منطقه گردشگری ونایی یک منطقه نمونه ایت که باید تدبیر لازم برای حل مشکلات آن اندیشیده شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: مهاجرت معکوس نتیجه‌اش کاهش آسیب‌هایی اجتماعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − هفت =