کد خبر : 171788
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
-

مراسم معارفه شهردار قائم‌شهر برگزار شد

مراسم معارفه شهردار قائم‌شهر برگزار شد

به گزارش قائم آنلاین،صبح امروز مراسم معارفه شهردار جدید قائم شهر با حضور مسئولان مربوطه در سالن اجتماعات شهرداری قائم‎شهر برگزار شد. در این مراسم آیت الله معلمی به تاخیر در آغاز برنامه، عدم دعوت از معین‌پور شهردار قبلی که متاسفانه در دو سال قبل هم زمان معارفه معین پور اتفاق افتاد و از شهردار

به گزارش قائم آنلاین،صبح امروز مراسم معارفه شهردار جدید قائم شهر با حضور مسئولان مربوطه در سالن اجتماعات شهرداری قائم‎شهر برگزار شد.

در این مراسم آیت الله معلمی به تاخیر در آغاز برنامه، عدم دعوت از معین‌پور شهردار قبلی که متاسفانه در دو سال قبل هم زمان معارفه معین پور اتفاق افتاد و از شهردار قبلی تکریم نشد کگلایه کرد و به شورا و شهرداری بیان کرد: که باید از زحمات مسوول قبلی قدردانی می‌شد و در این مراسم حضور داشتند و نباید این مضوع در ادارات با شود.

وی به نصب بنرهای متعدد و تبریکات فراوان در سطح شهر اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان به آقای عباس صالح‌زاده به جای تبریک به خدا پناه ببرند و از خداوند منان طلبب کنند تا ایشان موفق شوند و آبرویشان حفظ شود.

در ادامه مراسم نیز آقایان رضیان و ادیانی نمایندگان مجلس یوسف پور فرماندار قائم‌شهر و همچنین رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران نیز سخنرانی کردند و برای عباس صالح زاده آرزوی موفقیت کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =