کد خبر : 171856
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
-

احکام و ماموریت‌های جدید سردار سلیمانی برای ستاد عتبات

احکام و ماموریت‌های جدید سردار سلیمانی برای ستاد عتبات

به گزارش قائم آنلاین، ستاد بازسازی عتبات عالیات که بیش از دو دهه است با ماموریت بازسازی عتبه مقدسه در کشورهایی چون عراق و سوریه فعالیت خود را آغاز کرده، اکنون با احکام جدیدی از سوی سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ساختار مدیریتی‌اش با تغییراتی مواجه و ماموریت‌های جدیدی برایش

به گزارش قائم آنلاین، ستاد بازسازی عتبات عالیات که بیش از دو دهه است با ماموریت بازسازی عتبه مقدسه در کشورهایی چون عراق و سوریه فعالیت خود را آغاز کرده، اکنون با احکام جدیدی از سوی سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ساختار مدیریتی‌اش با تغییراتی مواجه و ماموریت‌های جدیدی برایش تعریف شده است.

«حسن پلارک» که بیش از یک دهه ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات را به عهده داشت در حکم سرلشکر قاسم سلیمانی به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرماندهی در امور زیر منصوب شده است:

۱_ نظارت بر امر ستاد بازسازی عتبات عالیات بدون ورود به امور اجرایی، اولا: تشخیص ضرورت‌ها و اولویت‌ها. ثانیا: بررسی مشکلات فی مابین ستاد و متولیان عراقی و اراده آن به نیرو و کمک به حل و فصل و هماهنگی آن‌ها.

۲ – کمک به عمق‌بخشی اقتصادی و فرهنگی در موضوع زائران خصوصا حماسه مهم و عظیم راهپیمایی اربعین حسینی (ع)

۳ – ارتباط با بخش‌های مهم مردمی دو طرف (عراق و ایران) با عنوان موکب‌های حسینی (ع) برای مساعدت در این امر، اولا: اربعین. ثانیا: حوادث طبیعی دیگری همانند سیل، زلزله و …

۴ – عضویت در شورای فرماندهی نیرو.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با صدور حکمی، «محمد جلال‌مآب» را که پیش‌تر جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات بود به عنوان مسؤول اجرایی در این ستاد منصوب کرده است.

در بخشی از حکم سردار سلیمانی برای مسؤول امور اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات آمده است: بهره‌گیری از کادرهای مخلص ستاد عتبات عالیات و ستادهای استانی خصوصا بهره‌گیری از متخصصین کشور با حفظ امانت‌داری از نذورات و هدایای مردم برای این امر مقدس، از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود. بدیهی است همکاری با ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و بهره‌گیری از نظرات آن‌ها و هماهنگی مشترک در این امر ضروری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =