کد خبر : 171451
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
-

۱۲ درصد صادرات گیم کشور از استان کردستان است

۱۲ درصد صادرات گیم کشور از استان کردستان است

به گزارش قائم آنلاین، سیدجمیل احمدی در حاشیه آیین رونمایی از ارزشیابی مهارتی با طرح الگوی سنجش عملکردی پروژه‌محور در سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه‌ای، مرکزی است که در منطقه غرب کشور و خارج از کشور خدماتی را ارائه می‌دهد، اظهار کرد: در قالب این

به گزارش قائم آنلاین، سیدجمیل احمدی در حاشیه آیین رونمایی از ارزشیابی مهارتی با طرح الگوی سنجش عملکردی پروژه‌محور در سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه‌ای، مرکزی است که در منطقه غرب کشور و خارج از کشور خدماتی را ارائه می‌دهد، اظهار کرد: در قالب این طرح، آزمون‌های پروژه‌محور در کردستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همجواری با کشور عراق این ظرفیت را ایجاد کرده که بتوان خدمات بین‌المللی را نیز در این مرکز ارائه داد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کردستان با بیان اینکه نهضت مهارت‌افزایی در سازمان فنی و حرفه‌ای به عنوان  مبحثی مهم و مطرح در راستای ریشه‌کنی فقر مهارت در کشور شروع شده است.

 احمدی با بیان اینکه مهارت‌آموزی موجب افزایش اعتماد به نفس می‌شود، افزود: با مهارت‌آموزی با توجه به کسب توانمندی علاوه بر کاهش بزه‌های اجتماعی، می‌توان بستر ایجاد مشاغل مهارت محور را  فراهم کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حکمرانی محلی دیدگاهی جاری در سازمان است، تصریح کرد: این امر سبب تفویض اختیار به استان‌ها می‌شود و حکمرانی محلی این اختیار را به مدیران استانی می‌دهد که به تناسب موقعیت، ظرفیت و تناسب هر استان نسبت به پیشبرد اهداف سازمان تلاش کنند و به آنها  قدرت تصمیم‌گیری می‌بخشد.

 احمدی افزود: در خصوص اجرای هرچه بهتر طرح پروژه‌محور کارگاه‌هایی در استان برگزار و دوره‌های آموزشی در این خصوص ارائه شده است.

وی گفت: با توجه به وجود ظرفیت نیروی کار و پتانسیل‌های خاص در استان کردستان، پروژه‌های مرکز فنی و حرفه‌ای، صنعت ساختمان را در محوریت قرار داده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کردستان تاکید کرد: در راستای مهارت‌افزایی، سنجش درست و صحیحی باید طبق استانداردها انجام شود و نیروی کار استان در حوزه ساختمان را با برگزاری این آزمون‌ها ارتقاء دهیم.

احمدی با اشاره به اینکه برای ایجاد توسعه باید اساس ابزار و زیرساخت‌های همه جانبه مهیا شود، اظهار کرد: آموزش به تناسب نیازهای موجود  منجر به توسعه می‌شود که خوشبختانه این مهم استارتش با محوریت صنعت ساختمان در  استان کردستان شروع شده است.

احمدی با بیان اینکه امروز به صورت نمادین آزمون‌‌های پروژه‌محور در این مرکز برگزار می‌شود ادامه داد: در این آزمون‌ها بحث تئوری مورد تأکید نیست و فرد به صورت عملی و تخصصی مورد آزمون قرار می‌گیرد.

وی   اظهار داشت: ۱۲ درصد صادرات گیم کشور از استان کردستان بوده و این امر نشان‌دهنده این است که این ظرفیت در استان کردستان وجود دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در پایان افزود: فناوری اطلاعات، طرح تکاپو و طراحی دوخت از  دیگر فرصت‌های پروژه‌محور استان کردستان است که در این حوزه‌ها نیز آزمون‌هایی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =