کد خبر : 171589
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
-

نمایشگر هوشمند گوگل ۲ ماه دیگر به بازار می‌آید

نمایشگر هوشمند گوگل ۲ ماه دیگر به بازار می‌آید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تک‌کرانچ ، گوگل قصد دارد نخستین ابزار هوشمند خانگی خود را که به یک دوربین آنبرد مجهز است، تا دو ماه دیگر به بازار عرضه کند. این شرکت، امروز در به روزرسانی یکی از صفحه‌های مجازی خود، جزئیاتی در مورد نمایشگر هوشمند خود موسوم به “نست هاب مکس”(Nest

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تک‌کرانچ ، گوگل قصد دارد نخستین ابزار هوشمند خانگی خود را که به یک دوربین آنبرد مجهز است، تا دو ماه دیگر به بازار عرضه کند.

این شرکت، امروز در به روزرسانی یکی از صفحه‌های مجازی خود، جزئیاتی در مورد نمایشگر هوشمند خود موسوم به “نست هاب مکس”(Nest Hub Max) منتشر کرد. گوگل در این صفحه، تاریخ عرضه نمایشگر خود را ۹ سپتامبر و قیمت آن را ۲۲۹ دلار ذکر کرده است.

نست هاب یک نمایشگر ۱۰ اینچی دارد و نسبت به هوم هاب، بسیار بزرگتر است. رنگ این نمایشگر، سفید است تا کاربر احساس کند که به یک صفحه کاغذی نگاه می‌کند.

کاربران می‌توانند با کمک نست هاب، ویدئوهای مورد علاقه خود را ببینند، تلویزیون تماشا کنند و به کنترل گجت‌های خانگی خود بپردازند.

نست هاب مکس نسبت به نمایشگر هوشمند پیشین گوگل یعنی “گوگل هوم هاب”(Google Home Hub)، ویژگی‌های جدیدتری دارد. این نمایشگر، یک دوربین آنبرد دارد که می‌تواند علاوه بر برقراری امکان تماس تصویری، مانند یک دوربین امنیتی عمل کند.

یکی از ویژگی‌های متفاوت هوم هاب، نداشتن دوربین بود و همین ویژگی، آن را به انتخابی مناسب برای افرادی تبدیل کرد که نگران حریم شخصی خود هستند اما گوگل قصد دارد با مجهز کردن نست هاب به دوربین، کاربران را نسبت به استفاده از آن قانع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − نه =