کد خبر : 171567
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

فضای مجازی یکی از روش‌های دسترسی به مواد مخدر در بجنورد

فضای مجازی یکی از روش‌های دسترسی به مواد مخدر در بجنورد

به گزارش قائم آنلاین، ‌احمد ریواده در گفت و گو ، ‌گفت: متاسفانه در حال حاضر تعدادی از معتادان سفارشات مواد مخدر خود را از طریق خرده فروشانی که در فضای مجازی فعال هستند، تامین می کنند. وی افزود: پیک های موتوری نیز یکی دیگر از روش های دسترسی مواد مخدر به معتادان در بجنورد

به گزارش قائم آنلاین، ‌احمد ریواده در گفت و گو ، ‌گفت: متاسفانه در حال حاضر تعدادی از معتادان سفارشات مواد مخدر خود را از طریق خرده فروشانی که در فضای مجازی فعال هستند، تامین می کنند.

وی افزود: پیک های موتوری نیز یکی دیگر از روش های دسترسی مواد مخدر به معتادان در بجنورد بوده است.

ریواده ادامه داد: در همین راستا طی هفته گذشته ای جلسه ای با افرادی که در حوزه پیک موتوری در حال خدمات رسانی به مردم هستند، برگزار و آموزش های لازم ‌برای جلوگیری از به دام افتادن آن ها در دامن قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر ارایه شد.

وی اظهار کرد: در حقیقت سفارش دهندگان مواد مخدر در فضای مجازی مشخص بوده که از چه طبقه ای هستند و بیشتر چه نوع ماده مخدری را سفارش می‌دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیشتر مواد مخدری که در فضای مجازی سفارش داده می شود، از نوع گل و مواد مخدر جدید است.

وی در مورد زمان دسترسی معتادان در این استان به مواد مخدر بیان کرد: زمان مشخصی در این زمینه وجود ندارد اما دسترسی به مواد مخدر در محلات آلوده کمتر و راحت از مناطق دیگر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در خصوص دسترسی نوجوانان در این استان به ماده مخدر گفت: دسترسی نوجوانان به مواد مخدر اغلب از طریق خانواده آن‌هاست، یعنی یکی از اعضای خانواده آن ها معتاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 2 =