کد خبر : 171626
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
-

ضرورت چاره‌اندیشی برای درآمدزایی پایدار بیماران خاص

ضرورت چاره‌اندیشی برای درآمدزایی پایدار بیماران خاص

به گزارش قائم آنلاین،  منطقه خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر، عصر امروز ۲ مرداد، در کمیته بیماری‌های خاص استان اظهار کرد: اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در جلوگیری از بروز بیماری‌های خاص نوعی سرمایه‌گذاری است. وی با بیان اینکه رفع نیازهای بیماران خاص نیازمند توجه به تمام ابعاد اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است، افزود:

به گزارش قائم آنلاین،  منطقه خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر، عصر امروز ۲ مرداد، در کمیته بیماری‌های خاص استان اظهار کرد: اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در جلوگیری از بروز بیماری‌های خاص نوعی سرمایه‌گذاری است.
وی با بیان اینکه رفع نیازهای بیماران خاص نیازمند توجه به تمام ابعاد اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است، افزود: لازم است دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی در راستای ارتقاء و ترویج فرهنگ سلامت تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی هدفمند برای رفع مشکلات موجود، تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای این بیماران نیازمند مهارت‌آموزی بوده که نیازمند توجه فنی و حرفه استان است.
خوش خبر بیان کرد: نیاز است در راستای درآمدزایی بیماران خاص چاره اندیشی شود تا به درآمد پایدار برسند.
وی یادآور شد: برای جذب خیر و حامی برای بیماران خاص نباید تنها تکیه بر خیران داخلی داشت، بلکه نیاز است در هر نقطه از کشور و خارج کشور پیگیر جذب خیر باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =