کد خبر : 171449
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
-

حزب‌الله یعنی گروهی خدایی و الهی که درد و دغدغه دین دارند

حزب‌الله یعنی گروهی خدایی و الهی که درد و دغدغه دین دارند

به گزارش قائم آنلاین، آیین افتتاحیه حَسَنیه هیئت دانش‌آموزی علمدار حسین (ع) در مسجد آسان مقدس امام‌زاده احمد (ع) ابرکوه با حضور فعالان فرهنگی، اعضای تشکلات مؤسسات ندای بهشت، اساتید مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد. مسعود امیدواری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مکان هیئت

به گزارش قائم آنلاین، آیین افتتاحیه حَسَنیه هیئت دانش‌آموزی علمدار حسین (ع) در مسجد آسان مقدس امام‌زاده احمد (ع) ابرکوه با حضور فعالان فرهنگی، اعضای تشکلات مؤسسات ندای بهشت، اساتید مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

مسعود امیدواری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مکان هیئت با همکاری جبهه فرهنگی ندای بهشت، هیئت‌امنا مسجد امامزاده احمد (ع)، اداره اوقاف و امور خیریه و همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افتتاح شد.

امیدواری اذعان کرد: هیئت دانش‌آموزی علمدار حسین (ع) با هدف برگزاری مراسمات مذهبی، اردوهای تفریحی و کادر سازی در راستای اهداف هیئت، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ به طور رسمی آغاز و هم‌اکنون با مدیریت علی قنبری یکی از طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم و کادر دانش‌آموزی اداره می‌شود.

مسئول روابط عمومی جبهه فرهنگی ندای بهشت در بیان اهداف دیگر هیئت به سخنی از امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: «مجلس عزا نه برای این است که گریه بکنند برای سیدالشهدا (ع) و اجر ببرند، البته این هم هست … بلکه مهم، آن جنبه سیاسی است که ائمه ما در صدر اسلام نقشه‌اش را کشیده‌اند که تا آخر باشد و آن، این اجتماع تحت یک بیرق است».

وی با تأکید بر اینکه هیئت باید تشکلی خدامحور باشد، خاطرنشان کرد: ریشه هیئت در قرآن است. بدین ترتیب که قرآن یک تشکل را در پوشش کلمه ولایت مطرح می‌کند و در آخرین آیه سوره مجادله می‌فرماید: هرکسی که ولایت خدا و رسول را بپذیرد حزب‌الله است و بدانید که عاقبت حزب‌الله پیروزی است.

امیدواری تصریح کرد: در فرهنگ قرآنی، حزب‌الله یعنی گروهی خدایی و الهی متشکل از تمامی آن‌هایی که درد و دغدغه دین دارند. در این ۴۰ سال انقلاب ده‌ها گروه و حزب شکل گرفت که آمدند و رفتند؛ اما تنها هیئت‌ها ماندند.

وی ادامه داد: هیئت دانش‌آموزی علمدار حسین (ع) یکی از شاخه‌های جبهه فرهنگی ندای بهشت است که در زمینه ترویج معارف اهل‌بیت (ع) با همکاری دانش آموزان شهرستان به صورت مستمر اقدام به برگزاری جلسات مذهبی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 2 =