کد خبر : 171622
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
-

برد فیروزجا در دور هشتم لیگ شطرنج ترکیه

برد فیروزجا در دور هشتم لیگ شطرنج ترکیه

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا فیروزجا با ریتینگ ۲۶۸۵ در دور هشتم لیگ شطرنج ترکیه برابر سیار یاران از ترکیه با ریتینگ ۲۱۹۷ به برد دست یافت. فیروزجا در دور اول مقابل نماینده ترکیه با ریتینگ ۲۳۸۰، در دور دوم برابر نماینده روس با ریتینگ ۲۵۰۵ و در دور سوم مقابل نماینده گرجستان با ریتینگ

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا فیروزجا با ریتینگ ۲۶۸۵ در دور هشتم لیگ شطرنج ترکیه برابر سیار یاران از ترکیه با ریتینگ ۲۱۹۷ به برد دست یافت. فیروزجا در دور اول مقابل نماینده ترکیه با ریتینگ ۲۳۸۰، در دور دوم برابر نماینده روس با ریتینگ ۲۵۰۵ و در دور سوم مقابل نماینده گرجستان با ریتینگ ۲۴۹۹ به برتری رسیده بود.

او همچنین در مقابل نماینده روس در بازی چهارم به تساوی رضایت داد و در بازی پنجم مقابل حریف ترکیه‌ای خود به برتری رسید. این شطرنج باز در دور ششم مقابل مصطفی ییلماز از ترکیه با ریتینگ۲۶۱۸ توانست به برتری دست پیدا کند.علیرضا فیروزجا دور هفتم لیگ برتر شطرنج ترکیه مقابل تاریک از ترکیه با ریتینگ ۲۳۴۲ به برتری رسید.
فیروزجا با بردی که در این دور به دست آورد و با توجه به اختلاف سطح زیاد با حریفش تنها ۰٫۸ واحد به ریتینگش افزود و همچنان در رده ی ۳۹ جهانی است.

سوپر لیگ شطرنج ترکیه از ۱۷ تا ۲۸ جولای با حضور ۱۳ تیم در ۱۳ دور در آنکارا در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =