کد خبر : 171410
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

ارائه پیام «روحانی» به «مکرون» توسط «عراقچی»

ارائه پیام «روحانی» به «مکرون» توسط «عراقچی»

به گزارش قائم آنلاین، سید عباس عراقچی، فرستاده ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار و ضمن تسلیم پیام کتبی رئیس جمهور کشورمان به وی بر بهره‌برداری از دیپلماسی به منظور ایجاد فضای مورد نیاز جهت برقراری امنیت و صلح در جهان تاکید کرد. در این دیدار طرفین به‌طور مبسوط

به گزارش قائم آنلاین، سید عباس عراقچی، فرستاده ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار و ضمن تسلیم پیام کتبی رئیس جمهور کشورمان به وی بر بهره‌برداری از دیپلماسی به منظور ایجاد فضای مورد نیاز جهت برقراری امنیت و صلح در جهان تاکید کرد.

در این دیدار طرفین به‌طور مبسوط درباره موضوعات مورد علاقه دو کشور از جمله مسائل منطقه ای و بین المللی و چگونگی یافتن راهکارهایی به منظور کاهش تنش ها در منطقه و همچنین استمرار حفاظت از برجام بعنوان یک تفاهم بین‌المللی و چندجانبه و یکی از مهمترین دستاوردهای دیپلماسی در عصر حاضر بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، در این جلسه، استفاده از دیپلماسی به منظور ایجاد فضای مورد نیاز جهت ایجاد و استحکام ثبات و امنیت در بهترین شکل ممکن با توجه به شرایط و وضعیت کنونی جهان و منطقه مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − هفت =