کد خبر : 171515
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

آرسنال امسال هم قهرمان لیگ برتر نخواهد شد

آرسنال امسال هم قهرمان لیگ برتر نخواهد شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تلگراف، فصل اول حضور اونای امری در آرسنال بدون جام به پایان رسید و این تیم نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد. توپچی های لندنی در این فصل حضور پررنگی بازار نقل و انتقالات نداشتند. اونای امری سرمربی آرسنال گفت: باید واقع بین باشیم. فاصله بین ما

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تلگراف، فصل اول حضور اونای امری در آرسنال بدون جام به پایان رسید و این تیم نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد. توپچی های لندنی در این فصل حضور پررنگی بازار نقل و انتقالات نداشتند.

اونای امری سرمربی آرسنال گفت: باید واقع بین باشیم. فاصله بین ما و منچسترسیتی زیاد است و نباید از تیم ما توقع داشت که در این فصل به قهرمانی در لیگ برتر برسد. سیتی و لیورپول دو تیمی هستند که از ما قوی تر هستند و بازیکنان خوبی در ترکیب دارند. چلسی هم خیلی از بازیکنان خود را حفظ کرده است و تاتنهام نیز تیم قابل احترامی است و این فصل هم مدعی قهرمانی است. یونایتد فصل قبل پایین تر از ما قرار گرفت ولی امسال خریدهای خوبی داشته است و تیم خوبی است. باید به پروسه خودمان باور داشته باشیم و بتوانیم گام به گام پیش برویم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: تیم ما باید از نظر دفاعی بهتر شود و اشتباهات فصل قبل را تکرار نکنیم. من هم قبول دارم که فصل قبل از نظر دفاعی تیم مشکل داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند و خیلی از این اشتباهات به دفاع بر ی گشت. باید سازماندهی تیم تغییر کند و بتوانیم حرف های زیادی در این فصل برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی فرانسوی از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۸ در آرسنال حضور داشت و توانست سه بار فاتح لیگ برتر انگلیس شود. هم‌چنین ۶ بار جام قهرمانی را در FA بالای سر برد. او یکی از موفق‌ترین دوران‌های تاریخ باشگاه را رقم زد اما در سال‌های آخر نتایج ضعیفی کسب کرد و همیشه با جایگاه‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشت. با این حال حضور امری نیز تغییری در وضعیت این تیم ایجاد نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =