کد خبر : 171229
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

۱۹ تصادف منجر به فوت در گلستان رخ داد

۱۹ تصادف منجر به فوت در گلستان رخ داد

به گزارش قائم آنلاین، علی عبدی امروز در گفت و گو ، در گرگان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ فقره تصادفات منجر به فوت در گلستان ثبت شده است. وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش ۱۳ درصدی میزان تصادفات منجر به جرح در سطح استان گلستان بودیم. فرمانده

به گزارش قائم آنلاین، علی عبدی امروز در گفت و گو ، در گرگان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ فقره تصادفات منجر به فوت در گلستان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش ۱۳ درصدی میزان تصادفات منجر به جرح در سطح استان گلستان بودیم.

فرمانده پلیس راه استان گلستان ابراز کرد: با توجه به شرایطی که در عید باستانی نوروز سال جاری رخ داد و سیلاب اخیر در استان به وقوع پیوست تا حدی شاهد کاهش مسافران به استان بودیم که به نوعی در روند کاهش میزان تصادفات در استان نقش داشت.

عبدی خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات در سطح استان گلستان در حد فاصل شهرستان علی‌آبادکتول به سمت آزادشهر است و میزان تصادفات به این دلیل است که آبادی‌هایی در این بزرگراه قرار دارند و گاها مشاهده می‌شود که مسجدهایی در این مسیربزرگراه وجود دارد و در نتیجه تردد عابرین در این مسیرها زیاد است که باعث افزایش میزان تصادفات می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد از آمار تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌سواران است، اظهار کرد: عابرین پیاده بیشترین آمار تصادفات در استان گلستان را به خود اختصاص داده‌اند و بعد از آن موتورسیکلت‌سواران بیشترین آمار تصادف را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =