کد خبر : 171221
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

پارک‌های شهر «مهران» بهسازی می‌شوند

پارک‌های شهر «مهران» بهسازی می‌شوند

به گزارش قائم آنلاین، طی هفته‌های اخیر شاهد تعطیلی برخی از پارک‌ها در سطح شهر مهران بودیم که این امر مشکلاتی را برای شهروندان مهرانی به دنبال داشت. در پی این تعطیلی که شامل پارک‌های جوان، گلها و مهران پارک بود مسوولان شهرداری مهران دلیل این تعطیلات و مشکلات ایجاد شده را پاسخ دادند. حجت

به گزارش قائم آنلاین، طی هفته‌های اخیر شاهد تعطیلی برخی از پارک‌ها در سطح شهر مهران بودیم که این امر مشکلاتی را برای شهروندان مهرانی به دنبال داشت. در پی این تعطیلی که شامل پارک‌های جوان، گلها و مهران پارک بود مسوولان شهرداری مهران دلیل این تعطیلات و مشکلات ایجاد شده را پاسخ دادند.

حجت اله نصیری پور شهردار مهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: پارک‌های سطح شهر مهران دارای مشکلات بسیاری از جمله نداشتن روشنایی کافی، عدم استاندارد وسایل بازی و… هستند که طی هفته‌های گذشته به منظور رفع این مشکلات اقدام به تعطیلی برخی پارک‌ها در سطح شهر کردیم.

تلاش برای تجهیز پارک‌های شهر مهران

وی افزود: متاسفانه نبود روشنایی در پارک‌های جوان، گلها و مهران پارک از جمله اصلی‌ترین مشکلات بود و سعی شد با تامین روشنایی مقدمات توسعه و تجهیز آنها فراهم شود.

شهردار مهران در ادامه اظهار کرد: هم اکنون سیستم روشنایی پارک جوان تکمیل و وسایل بازی این پارک نیز جاگذاری شده و مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد.

نصیری با بیان اینکه در خصوص تجهیز پارک گلها نیز رایزنی‌هایی انجام شده است گفت: قرارداد با دو پیمانکار برای تجهیز پارک منعقد شده و هم اکنون عملیات نصب وسایل بازی در حال انجام است.

عدم استاندارد وسایل بازی

این مسوول با اشاره به تکمیل عملیات روشنایی مهران پارک اضافه کرد: برخی وسایل بازی در این پارک در حال راه اندازی است و برخی دیگر از وسایل قدیمی آن از جمله چرخ و فلک و دیگر وسایل استاندارد کافی را ندارند و باید تعویض شوند.

وی با بیان اینکه در تلاش برای جذب بخش خصوصی جهت راه‌اندازی این وسایل بازی هستیم، عنوان کرد: در صورت عدم جدب بخش خصوصی وسایل بازی این پارک توسط شهرداری نوسازی خواهند شد که این امر با توجه به محدود بودن اعتبارات شهرداری مهران هم اکنون مقدور نیست اما در اسرع وقت انجام می‌شود.

اهم اقدامات شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های شهری

شهردار مهران خاطر نشان کرد: برای تحهیز و استاندارد سازی پارک‌های مهران حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

نصیری پور به اقدامات شهرداری جهت توسعه زیرساخت‌های شهری مهران اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین تکمیل و آماده سازی پارکینگ‌ها، بهسازی آسفالت معابر، روشنایی معابر، زیباسازی میادین ورودی شهر و… از جمله اقداماتی است که شهرداری برای بهبود زیرساخت‌های شهری در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات در کشور شناخته شده و سالانه ترددهای بسیاری از این مرز انجام می‌شود ضروری است مسوولان به بهسازی و تسریع در تجهیز پارک‌ها و فضاهای سبز به عنوان اماکنی که مورد استفاده زوار و مسافران قرار می‌گیرد توجه بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + ده =