کد خبر : 171223
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
-

قلیان یا باشگاه، وضعیت این روزهای جوانان زنجانی!

قلیان یا باشگاه، وضعیت این روزهای جوانان زنجانی!

به گزارش قائم آنلاین، مهران زرگری امروز در گفت‌وگو ، در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰ باشگاه در کل استان زنجان و ۶۰ باشگاه نیز در شهر زنجان فعال است. رئیس هیأت بدنسازی استان زنجان با بیان اینکه امروزه باشگاه‌ها با مشکلات بسیار مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: از جمله موضوعاتی

به گزارش قائم آنلاین، مهران زرگری امروز در گفت‌وگو ، در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰ باشگاه در کل استان زنجان و ۶۰ باشگاه نیز در شهر زنجان فعال است.

رئیس هیأت بدنسازی استان زنجان با بیان اینکه امروزه باشگاه‌ها با مشکلات بسیار مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: از جمله موضوعاتی که به مشکلات مالی باشگاه‌های ورزشی می‌افزاید، بحث مالیات بر ارزش افزوده است.

وی با اشاره به اینکه باشگاه‌داری یک کار عام‌المنفعه است و کالایی جابه‌جا نمی‌شود که مالک بخواهد به خاطر آن مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کند، افزود: باشگاه‌داری و درآمد حاصل از آن شغل اصلی بسیاری از باشگاه‍‌داران است از همین رو چنین موضوعاتی در کسب درآمد آنها تاثیر دارد.

زرگری با اشاره به اینکه به علت مشکلات اقتصادی موجود و توان پایین ورزشکاران برای پرداخت شهریه، حتی باشگاهی داریم که بیشتر از ۳۵ یا ۴۵ هزار تومان شهریه نمی‌گیرد، اضافه کرد: امروز اغلب باشگاه‌داران زیر نرخ تعیینی کمیته نرخ‌گذاری فعالیت دارند، در حالی که باشگاه‌های ما درجه‌بندی شده است.

رئیس هیأت بدنسازی استان زنجان تاکید کرد: امروز کمتر باشگاهی داریم که طبق تعرفه ابلاغی فعالیت کند.

وی با بیان اینکه برخی از باشگاه‌ها لوازم خود را فروخته‌اند و به دنبال فروش باشگاه نیز هستند، تصریح کرد: متاسفانه فعالیت باشگاهی صرفه اقتصادی ندارد.

زرگری با بیان اینکه با وجود یک عمر فعالیت در عرصه ورزشی امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که به ورزش یک دسته سبزی هم نمی‌دهند، گفت: امروز باشگاه‌ها در بحران اقتصادی هستند و ما به عینه شاهد این موضوع هستند.

رئیس هیأت بدنسازی استان زنجان با اشاره به اینکه با وجود تعدد باشگاه‌ها امروز فعالیت این مراکز با ارفاق ۶ ماه در سال است و ۶ ماه دیگر را تعطیل هستند، افزود: همین مشکلات موجود موجب می‌شود که باشگاه‌ها به سمت مکمل‌های غذایی یا داروهای غیرمجاز بروند.

وی میزان اجاره برخی از باشگاه‌‌ها را بالا عنوان کرد و گفت: همین موضوع موجب تعطیلی چند باشگاه هم شده است.

زرگری با انتقاد از حضور جوانان در قلیان سرا به جای باشگاه گفت: جوانان دو قسم هستند یا به باشگاه می‌روند یا قلیان‌سرا و این اصلا برای شهر زنجان مناسب نیست.

رئیس هیأت بدنسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در مسابقات اخیر پاورلیفتینگ برای اعزام ۱۵ ورزشکار به مسابقات از جیب خودش هزینه کرده است، گفت: ورزش زنجان سرآمد است پس باید از امکانات موجود استفاده لازم به عمل آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =