کد خبر : 171211
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
-

فعالیت ۹۷ پایگاه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در پارسیان

فعالیت ۹۷ پایگاه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در پارسیان

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی رضاپور صبح امروز در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اوقات فراغت در ورزشگاه تختی پارسیان با اشاره به اهداف اجرای این طرح اظهار داشت: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های شهرستان از اهم اهداف طرح غنی سازی اوقات فراغت است. وی در ادامه افزود: مخاطبین با علاقه خود و شناسایی رشته‌های ورزشی نسبت

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی رضاپور صبح امروز در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اوقات فراغت در ورزشگاه تختی پارسیان با اشاره به اهداف اجرای این طرح اظهار داشت: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های شهرستان از اهم اهداف طرح غنی سازی اوقات فراغت است.

وی در ادامه افزود: مخاطبین با علاقه خود و شناسایی رشته‌های ورزشی نسبت به ثبت نام در رشته مورد نظر اقدام می‌کنند، این حرکت خودجوش در آینده زمینه رشد و ارتقاء کمی و کیفی علاقمندان را فراهم می‌سازد.

فرماندار پارسیان گفت: طرح‌های اوقات فراغت نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه کتاب دارد و در تابستان شاهد اقدامات ماندگار و ارزشی در این پایگاه‌ها خواهیم کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ورزش پارسیان با اشاره به اینکه تابستان یک فرصت طلایی برای خانواده‌ها و دانش آموزان برشمرد و بیان داشت: کلاس‌ها و پایگاه ها برای اعتلاء دانش و کسب علم و شکوفایی استعداد و ظرفیت‌های علاقمندان بوده و نباید خانواده‌ها از آن غفلت کنند.

رضاپور ضمن قدردانی از زحمات رئیس اداره ورزش پارسیان افزود: ۹۷ پایگاه در حوزه هنری، فرهنگی،  قرآنی و ورزشی در سطح شهرستان فعال هستند و در حوزه ورزش درقالب رشته‌های فوتبال، شنا، بدنسازی، پینگ پنگ، والیبال و… (بانوان و آقایان ) بیش از ۲۰۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =