کد خبر : 171251
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
-

فرماندار بندرلنگه: برخی از منازل دچار خسارت جدی شده اند

فرماندار بندرلنگه: برخی از منازل دچار خسارت جدی شده اند

به گزارش قائم آنلاین، سه زلزله به بزرگی ۴٫۹ در مقیاس ریشتر در ساعت ۳:۲۹، ۳٫۵ در مقیاس ریشتر در ساعت ۳:۵۰ و ۳٫۳ در مقیاس ریشتر در ساعت ۳:۵۶ صبح امروز شهر بندرکنگ از توابع شهرستان بندرلنگه را لرزاند. در همین خصوص فرماندار شهرستان بندرلنگه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از بامداد امروز

به گزارش قائم آنلاین، سه زلزله به بزرگی ۴٫۹ در مقیاس ریشتر در ساعت ۳:۲۹، ۳٫۵ در مقیاس ریشتر در ساعت ۳:۵۰ و ۳٫۳ در مقیاس ریشتر در ساعت ۳:۵۶ صبح امروز شهر بندرکنگ از توابع شهرستان بندرلنگه را لرزاند.

در همین خصوص فرماندار شهرستان بندرلنگه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از بامداد امروز در پی وقوع زمین‌لرزه نیز بنده به همراه سایر مسئولین در محل حوادث رخ‌داده حاضر شدیم.

علی نکویی با بیان اینکه این زمین‌لرزه در شهر بندرلنگه، بندر کنگ و روستای حمیران احساس شد، تصریح کرد: در پی وقوع زمین‌لرزه  ۴.۹ ریشتری، در روستای حمیران شهرستان بندرلنگه مناره یکی از مساجد تخریب و برخی از منازل این روستا دچار خسارت جدی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه منازل تخریب‌شده همگی ساخت گلی یا چوبی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: تیم‌های ارزیاب مشغول برآورد خسارت هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − پنج =