کد خبر : 171237
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
-

شهید ولی‌الله اسکندری: شهادت نصیبم نشد تا آخر جنگ در جبهه می‌مانم

شهید ولی‌الله اسکندری: شهادت نصیبم نشد تا آخر جنگ در جبهه می‌مانم

به گزارش قائم آنلاین، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد. می‌خواهیم هر

به گزارش قائم آنلاین، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ولی‌الله اسکندری

شهید ولی‌الله اسکندری در تاریخ ۲۰ مهرماه سال ۴۱ در همدان به دنیا آمد. وی در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال ۶۰ در درگیری با دشمن بعثی به شهادت رسید.

آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به پدر عزیزم دعا و سلام می‌رسانم. به یک یک برادران عزیزم دعا و سلام مى‌رسانم.

پدر جان من فرزند خوبى براى شما نبودم این را مى‌دانم. ولى امیدوارم شما و مادرم من را مورد بخشش قرار دهید. پدرجان از همه دوستان و آشنایان از قول من حلالیت بخواه. چون امکان دارد که دیگر نتوانم هیچوقت به دیار خودم برگردم.

مادر عزیزم اگر من شهید شدم از شما عاجزانه مى‌خواهم در سوگ من اشک نریزید و ناراحتى نکنید و اگر افتخار شهادت نصیب من شد زهى سعادت، ولى اگر زنده ماندم قصد دارم تا آخر جنگ در جبهه بمانم و اگر جنگ هم تمام شد در جهادسازندگى خوزستان ثبت نام خواهم کرد تا خرابی‌هاى جنگ را به کمک برادران دیگر به آبادى تبدیل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + هجده =