کد خبر : 171239
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
-

دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان یزد با ۹ خانواده شهید و آزاده در ابرکوه+ تصاویر

دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان یزد با ۹ خانواده شهید و آزاده در ابرکوه+ تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابرکوه در گفتگو ، در ابرکوه، از دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با ۹ خانواده شهید و جانباز در این شهرستان خبر داد. کریمی اظهار کرد: احمد ابراهیمی در سفر خود به ابرکوه ضمن بازدید از گلزار شهدای

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابرکوه در گفتگو ، در ابرکوه، از دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با ۹ خانواده شهید و جانباز در این شهرستان خبر داد.

کریمی اظهار کرد: احمد ابراهیمی در سفر خود به ابرکوه ضمن بازدید از گلزار شهدای روستای شهرسب واقع در بخش مرکزی شهرستان ابرکوه، گلزار شهدا را مزار دائمی عارفان و عاشقان و دل‌سوختگان دانست که ساماندهی آن یکی از ضروریات غیرقابل‌انکار است.

وی خاطرنشان کرد: ابراهیمی که در این دیدارها با معاونین بهداشت و درمان و تعاون خود همراه بود، تسریع در روند ساماندهی گلزارهای شهدا را از اولویت‌های اصلی بنیاد دانست و از حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه درخواست کرد مساعدت کامل برای اجرای دستورالعمل ساماندهی گلزارهای شهدا و تحویل گرفتن کار توسط شهرداری را، اعمال کند.

رئیس بنیاد شهید ابرکوه خاطرنشان کرد: دیدارهای مذکور با هدف رسیدگی به نیازها و درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز صورت گرفت تا حتی المقدر بتوان در داخل شهرستان پاسخگوی نیازهای آنان بود.

گفتنی است در دیدارهای مذکور امام جمعه و فرماندار ابرکوه نیز مدیر کل بنیاد استان را همراهی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − دو =